بی‌توجهی به شنبه‌ی روحانی در آذربایجان‌شرقی/ دانشگاه‌های استان تا نوروز تعطیل شدند
بی‌توجهی به شنبه‌ی روحانی در آذربایجان‌شرقی/ دانشگاه‌های استان تا نوروز تعطیل شدند
دانشگاه‌های تبریز و شهید مدنی آذربایجان بدون اعتنا به صحبت‌های دیروز رئیس‌جمهور کلاس‌های درسی خود را تا نوروز 99 تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار شمس، دانشگاه تبریز با صدور اطلاعیه‌ای در مورد تعطیلی دانشگاه‌ها، اعلام کرد: تعطیلی‌های اعلام شده قبلی، به قوت خود باقی است.

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تبریز آمده است: “به اطلاع دانشجویان عزیزی که در مورد برنامه دانشگاه تبریز برای روزهای آتی سوال داشتند، می‌رساند: تعطیلی‌های اعلام شده قبلی، مطابق برنامه به قوت خود باقی خواهد بود و بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ به امید خدا به سلامت و پرانرژی در دانشگاه منتظرتان هستیم.”

گزارش شمس می‌افزاید دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با صدور اطلاعیه‌ای تمامی کلاس‌های درسی را تا پایان اسفند ماه سال جاری تعطیل اعلام کرد.

خاطرنشان می‌شود دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد و پیام نور آذربایجان‌شرقی تاکنون اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده‌اند اما باتوجه به تعطیلی دانشگاه تبریز و شهید مدنی آذربایجان احتمال تعطیلی سایر دانشگاه‌ها زیاد است.

دانشگاه‌های آذربایجان شرقی درحالی تا پایان اسفند تعطیل اعلام می‌شوند که حجت‌الاسلام حسن روحانی روز گذشته در اولین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا بر بازگشت شرایط به روال قبل از روز شنبه تاکید و عنوان کرده بود هرگونه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کروناست و استان‌ها حق اجتهاد در برابر نص را ندارند.

انتهای پیام/