بیمارستان سینا همچنان پذیرای موارد سوختگی است/ مردم در چهارشنبه‌سوری کار پرسنل درمانی را سخت‌تر از این نکنند
بیمارستان سینا همچنان پذیرای موارد سوختگی است/ مردم در چهارشنبه‌سوری کار پرسنل درمانی را سخت‌تر از این نکنند
فرزاد رحمانی گفت: بیمارستان سینا پذیرای مبتلایان کرونا و مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری است اما محل پذیرش و بستری این افراد از یکدیگر مجزا شده است.

«فرزاد رحمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس درپاسخ به این سوال که آیا در تجهیز نیروهای اورژانس به البسه و اقلام پیشگیری از کرونا کمبودی وجود دارد، اظهار داشت: در این حوزه هیچ‌گونه کمبودی نداریم و افراد کرونایی و مشکوک به کرونا توسط نیروهایی با دستکش، ماسک، عینک و حتی آمبولانس مخصوص به مراکز درمانی اعزام می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پاسخ به این سوال که باتوجه به اختصاص بیمارستان سینا به مرکز پذیرش بیماران کرونایی، مصدومان احتمالی چهارشنبه‌سوری کجا بستری می‌شوند، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر محل پذیرش و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان سینا مجزا و تفکیک شده است.

وی افزود: با تمهیدات صورت گرفته بخش ویژه‌ای در اورژانس بیمارستان سینا تبریز برای پذیرش مصدومان چهارشنبه‌سوری اختصاص یافته است  و اصلا ساختمان سوختگی و از کرونایی‌ها مجزاست؛ افرادی هم که از ناحیه چشم آسیب می‌بینند به بیمارستان نیکوکاری منتقل می‌شوند که اصلا محل پذیرش کرونایی‌ها نیست.

رحمانی با اشاره به فشار کاری پرسنل اورژانس و درمان به دلیل شیوع کرونا، از مردم خواست با امتناع از حضور در اجتماعات و استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه‌سوری کار را برای کادر درمانی و اورژانسی بیش از این سخت نکنند.

انتهای پیام/