بیش از ۳۶ هزار متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است
بیش از ۳۶ هزار متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است
شهردار منطقه 3 خبر از اجرای عملیات‌های متعدد ترافیکی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه داد و گفت: در 100 روز اول امسال تجهیزات مختلف ترافیکی نصب و بیش از 36 هزار و 500 متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند به اهمیت اجرای عملیات‌های متعدد ترافیکی در کاهش خطرات و آسیب‌ها برای شهروندان و خودروها اشاره کرد و گفت: در ۱۰۰ روز اول امسال ۳۶ هزار و ۵۰۰ متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است.

وی افزود: در اکثر خیابان‌ها و میدان‌های سطح حوزه ، به نوعی یکی از عملیات‌های ترافیکی، تعویض یا تکمیل یا اجرا انجام یافته است.

شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: در بلوار دفاع، خیابان ارتش، ورودی و خروجی‌های اتوبان شهید کسائی و سرجزیره‌های سطح حوزه خیابان آزادی از تقاطع چهارراه لاله تا زیرگذر مارالان در مسیر‌های رفت و برگشت، ۱۳۰ عدد استوانه پلاستیکی شبرنگ‌دار فرسوده جمع‌آوری و جمعا ۱۷۰۰ عدد گل میخ پلاستیکی، ۳۰ عدد بشکه ترافیکی شبرنگ‌دار و ۲۸۰ عدد استوانه پلاستیکی شبرنگ‌دار توسط اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه تهیه و نصب شده است.

وی، به تعویض و تکمیل تابلو‌های اسامی معابر و میدان‌های سطح حوزه اشاره کرده و گفت: ۱۳۰ عدد تابلو اسامی نیز تهیه و نصب شد که خیابان ابراهیمی در مارالان و لا له‌زار شمالی را می‌توان به عنوان مسیرهایی نام برد که پر‌تعداد‌ترین تابلوهای نصب شده را به خود اختصاص دادند.

پورخردمند، سرعتکاه‌های اجرا و رنگ‌آمیزی شده دراین مدت را ۵ مورد عنوان کرد و مسیرهای اجرا شده را ضلع غربی بلوار دفاع، ۲ مورد در مقابل مدرسه اسراء در شهرک طالقانی، ابتدای ورودی خیابان خدمات شهری و اجریی منطقه و باند شمالی میدان سلیمان خاطر تا شهرک طالقانی، ذکر کرد.

وی در پایان، خبر از اجرای ۳۶ هزار و ۵۰۰ متر طول خط‌کشی محوری ممتد و منقطع، به عنوان یکی دیگر از عملیات‌های ترافیکی توسط اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه در این مدت داد و چهارراه لاله تا زیرگذر مارالان (در مسیر رفت و برگشت)، کمربندی میانی از مقابل دانشگاه پیام نور تا میدان پیشقدم، میدان فدک تا تقاطع مارالان،میدان پارک‌بان در تقاطع رضانژاد، حد فاصل میدان فدک تا تقاطع حافظ در خیابان پاستور و حد فاصل تقاطع حافظ تا ارتش جنوبی در خیابان نیروی انتظامی را مسیرهای اجرا شده این عملیات نام برد.

انتهای پیام/