بودجه‌ریزی شهرداری تبریز در حوزه اجتماعی برای سال آینده
بودجه‌ریزی شهرداری تبریز در حوزه اجتماعی برای سال آینده
شهردار تبریز گفت: با همراهی و حمایت شورای اسلامی شهر در بودجه‌ریزی سال آینده ردیف‌های ویژه‌ای برای حوزه اجتماعی پیش‌بینی خواهیم کرد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس، علی نوای باغبان نایب رییس و یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و هفته وحدت اظهار کرد: شهرداری تبریز با همراهی سیستم قضایی و نیروی انتظامی استان در پیشبرد سریع امور مدیریت شهری تعامل مثبتی دارد.

وی افزود: نگاه مدیریت شهری، ایجاد رضایتمندی عمومی از مجموعه شهرداری است که در این راستا تلاش داریم در حوزه‌های مختلف حضور مؤثری داشته باشیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: با نصب روزشمار، پروژه‌های نیمه‌تمام را به صورت شبانه‌روزی کار می کنیم و در کنار آن در حوزه آسفالت‌ نیز  تولید آسفالت را پنج برابر کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به بحث هوشمندسازی داریم  و در این حوزه تلاش‌هایی نیز انجام داده‌ و شرکت‌های دانش‌بنیان را فعال می‌کنیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر در حوزه ساخت و ساز مسکن قدم‌هایی برداشته‌ایم که به دنبال آن، اشتغالزایی نیز ایجاد و در کنار آن بیش از ۹۰ درصد افزایش صدور پروانه داشته‌ایم.

وی یادآور شد: برنامه‌ای برای ساماندهی  زنان بدسرپرست شهر داریم که در این طرح  پنج هزار نفر شناسایی و ساماندهی می ‌شوند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص  توجه به کارکرد اجتماعی شهرداری ها است.

سردار عبدی رئیس فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار گفت:پلیس دارای سرمایه اجتماعی است و در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خودمان را در مقابل مطالبات مردم پاسخگو می‌دانیم.

وی گفت: در هفته فراجا شعار “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” تعریف شده و تا سال آینده خط مشی کاری نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: بحث حمایت مردم از نیروهای انتظامی در قضایای اخیر مثال‌زدنی و قابل تقدیر بود.

وی افزود: از آغاز مدیریت فعلی شهرداری تبریز نهضت آسفالت ریزی بخوبی به راه افتاده است و ما هم به نوبه خود از این اقدام به جای شهردار تبریز تشکر می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین رسول برگی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و هفته وحدت اظهار کرد: نیروی انتظامی و شهرداری در ارائه خدمت به مردم پیشانی نظام محسوب می‌شوند و هرچقدر تعامل بین دو نهاد بیشتر باشد مطمئنا خیر و برکت زیادی برای جامعه به ارمغان خواهد آورد از همین رو نظم و امنیت جامعه را مدیون جانفشانی و ایثارگری عزیزان نیروی انتظامی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی در خط مقدم برای دفاع از امنیت و نظم بخشی جامعه رشادتمندانه تلاش کرد و با افرادی که به غفلت افتاده به طرز مهربانانه رفتار کردند و از طرفی هم با شجاعت و دلاورانه در مقابل لیدرهای اغتشاش ایستادند.

علی نوای باغبان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار گفت: اعضای این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز درصدد برجسته سازی عملکرد شورا به عنوان یک نهاد شهری است چون این پارلمان شهری، شورای کلانشهر تبریز است و تنها شورای شهرداری تبریز نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در یک سال گذشته با دستگاه‌های مختلف ارتباط کاری تنگاتنگی داشته ‌ایم که در این راستا اعلام آمادگی می‌کنیم که جلسات مشترک و فعالیت‌های مشترک شهری با نیروی انتظامی تعریف کنیم و بودجه آن را هم از طرف شهرداری تعیین کنیم.

باغبان افزود: شهرداری تبریز برای امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه داشت که این بودجه در شش ماه نخست سال‌جاری تحقق صد درصدی داشته است.

وی با تقدیر از شهردار تبریز در خصوص تحقق بودجه اظهار کرد: برای کلانشهر تبریز شهرداری انتخاب کرده‌ایم که در شش ماهه نخست سال در سطح کشور رکورددار تحقق بودجه شده است و این عملکرد ارزشمند نشان از توفیق شهردار تلاشگر تبریز دارد و شورا هم به نظارت و همکاری خود ادامه می‌دهد.

یاسین بجانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این دیدار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در جریانات اخیر به صورت شبانه‌روزی در خدمت امنیت شهر و شهروندان بود اما متأسفانه مظلوم واقع شد.

وی افزود: تحقق صد درصدی بودجه شهرداری در نیمه نخست سال جاری، نشان از تلاش آقای شهردار در مدیریت شهر  است که جا دارد از وی و همکاران او قدردانی کنیم.
بجانی خاطرنشان کرد: آقای هوشیار نعمتی برای شهر ما هستند که با ایده‌های نو و خلاق، امور شهری را پیش می‌برند.

انتهای پیام/