به ۱۱۱ زنگ بزنید و شکایت کنید!
به ۱۱۱ زنگ بزنید و شکایت کنید!
مردمی که انتظار داشتند با تشریح مشکلات‌شان به رئیس‌جمهور شاهد دستورات فوری جهت رفع دغدغه‌هایشان باشند، با پاسخ عجیب روحانی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار شمس، سفر دیروز رئیس‌جمهور به روستای زلزله‌زده دستجرد میانه حاشیه‌هایی داشت که در میان اخبار پوششی این سفر، کمرنگ ماند.

مردم زلزله‌‎زده که فرصتی برای گفت‌وگو با روحانی یافته بودند به تشریح مشکلات‌ معیشتی و اقتصادی‌شان پرداختند و از سرما و مشکلات اسکان موقت گفتند اما برخلاف انتظارات‌شان با پاسخ عجیب رئیس‌جمهور مواجه شدند.

روحانی به آنان می‌گفت مشکلات‌تان را با استانداری درمیان بگذارید تا رسیدگی کنند و چنانچه اقدامی صورت نگرفت، با شماره ۱۱۱ تماس بگیرید و اعلام شکایت کنید تا بررسی شود.

فی‌الواقع رئیس‌جمهور در واکنش به شکایت‌های مردم از نحوه خدمات‌رسانی و مشکلات دامن‌گیر زلزله‌زدگان آنان را به صبر دعوت کرده و به‌جای رسیدگی به مشکلات و صدور دستورات لازم، از شاکیان خواسته در فرصتی دیگر به سامانه ۱۱۱ شکایت کنند.

خاطرنشان می‌شود رئیس‌جمهور قبل از ترک تبریز در جمع خبرنگاران گفت در سفری که به دستجرد میانه داشت زلزله‌زدگان از نحوه خدمات‌رسانی رضایت داشتند!

انتهای پیام/