به دنبال رفع چالش‌های موجود با همراهی نمایندگان مجلس هستیم
به دنبال رفع چالش‌های موجود با همراهی نمایندگان مجلس هستیم
فرماندار تبریز با اشاره به ضرورت هم‌افزایی مدیران با نمایندگان خانه ملت گفت: به دنبال رفع چالش‌های موجود با همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

به گزارش شمس، علی جعفری آذر روز پنجشنبه در نشست با نمایندگان حوزه انتخابیه تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در این شهرستان قرار دارند، افزود: در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم و رفع چالش ها و مشکلات موجود آن از چند ماه گذشته از تمامی دستگاه ها خواسته شد تا مسایل را احصاء کنند.

وی ادامه داد: مسایل و مشکلات مختلف شهرستان تبریز در بخش اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و صنعتی استان توسط دستگاه های مربوطه احصاء و پیشنهادات لازم برای رفع این مسایل با بهره مندی از همراهی و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شواری اسلامی نیز ارایه شده است.

وی ادامه داد: موضوعات مختلف در ۱۰ حوزه جمع بندی شده که عمده ترین آنها مربوط به بیمه های حمایتی از جمله بیمه کارگران ساختمانی، رانندگان تاکسی و قالیبافان، مسایل مربوط به آب و فاضلاب، برق، گاز ، راه و شهرسازی، نوسازی و تجهیز مدارس، مشکلات یارانه ای، مسایل مربوط به توزیع آرد، تامین اتوبوس های شرکت واحد درون شهری و بین شهری می باشد.

جعفری آذر گفت: با توجه به اینکه در آستانه تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ قرار داریم، ضروری است تا نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در جریان مسایل و چالش های موجود در سطح شهرستان باشند تا نسبت به تامین منابع پروژه های مهم اقدام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف پیشنهادات خود را برای رفع موانع و مشکلات موجود به صورت مکتوب به فرمانداری و نمایندگان شهرستان ارسال کنند.

در این جلسه مدیران کل و نمایندگان دستگاه های مختلف استان آذربایجان شرقی، مسایل و مشکلات را مطرح و نمایندگان مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، متشکل از حجت الاسلام سید محمد رضا تاج الدینی، روح الله متفکر آزاد، علیرضا بیگی و علیرضا منادی نسبت به پیگیری موارد مطرح شده قول مساعد دادند و مقرر شد این نشست به صورت فصلی ادامه یابد.

انتهای پیام /