بهسازی کامل نمازخانه‌های پارک‌های سطح شهر تبریز
بهسازی کامل نمازخانه‌های پارک‌های سطح شهر تبریز
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر بهسازی کامل نمازخانه پارک‌های سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش شمس، اکبر امجدی در جلسه مشترک با دبیر ستاد اقامه نماز تبریز، با اشاره به این‌که در فصل گردشگری با توجه به مراجعه خیل عظیمی از هموطنان عزیز به تفرجگاه‌های سطح شهر تبریز، نگهداری مطلوب نمازخانه‌ها جزو وظایف اصلی و مهم عوامل حوزه فضای سبز است، دستور رفع سریع نواقص و بهسازی کامل پارک‌های سطح شهر را صادر کرد.

وی با اشاره به این‌که در برخی مسیرها به علت تردد مسافران نیاز به احداث، تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی جدید است، اقدام به موقع در این زمینه را نیز خواستار شد.

وی با اشاره به بازدیدهای شبانه اخیر شهردار تبریز از سطح پارک‌های سطح شهر تبریز و تاکید وی بر بهسازی نمازخانه‌ها و رسیدگی کامل به وضعیت سرویس بهداشتی‌ها، بر اقدام فوری و سریع در این زمینه تاکید کرد.

در بخشی از این جلسه نیز حسن فروتن، دبیر ستاد اقامه نماز تبریز ضمن تقدیر از اقدامات خوب انجام یافته از طرف شهرداری تبریز مبنی بر احداث نمازخانه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر، بر تکمیل این روند و احداث نمازخانه جدید در پارک‌ها و فضای سبز مشرف به ورودی‌های شهر و نیز رسیدگی بیشتر به نمازخانه‌ پارک‌هایی که محل اتراق و اقامت مسافران است، تاکید کرد.

وی نصب قبله‌نما در همه پارک‌ها را نیز یادآور و از تلاش‌های خوب انجام یافته توسط حوزه سیما، منظر و فضای سبز برای آماده‌سازی هرچه بهتر نمازخانه‌ پارک‌های سطح شهر و بهسازی وضعیت وضوخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام /