بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی
بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از بهره برداری از ۶ بازارچه محله ای جدید طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها در مناطقی همچون مرزداران، بیلانکوه، پاسداران، یاغچیان و... احداث خواهد شد.

به گزارش شمس، مهدی کیانی امروز سرپرست سازمان در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که به منظور بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تشکیل یافت، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه‌های تخصصی در موضوعات خاص، هوشمندسازی خدمات در مراکز عرضه محصولات، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و احداث بازارچه‌های خویش‌مالکی  و ایجاد بازارهای موقت مثل روز بازار، عصر بازار و شب بازار برای سال آینده پیش بینی شده است.

وی افزود:  بودجه سازمان میادین در سال جاری ۲۵ میلیارد بود که ۱۳ درصد آن عمرانی و ۱۲ میلیارد آن جاری است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از پیش بینی ۱۲۰ میلیارد بودجه برای سال آینده خبر داد و افزود: ۹۹ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به بودجه عمرانی و ۲۱ میلیارد تومان نیز بودجه جاری است. رویکرد این سازمان در سال آینده افرایش بازارها و بازارچه‌های محلی با تمرکز بر مناطق کم‌برخوردار خواهد بود.

کیانی تصریح کرد: همچنین دو مکان جدید برای احداث میدان دام شناسایی شده که طی دو ماه آینده یکی از این دو مکان برای محل احداث و راه اندازی میدان دام انتخاب می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی دستفروشان خاطرنشان کرد: مجتمع های صنفی مشارکتی برای ساماندهی مشاغل مزاحم پیش بینی شده است.

انتهای پیام /