بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی همزمان با روز ملی شوراها
بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی همزمان با روز ملی شوراها
شهردار تبریز از افتتاح پروژه‌های‌ عمرانی خدماتی شهرداری تبریز در اردیبهشت سال جاری و همزمان با روز ملی شوراها خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار اظهار کرد: اسکلت‌بندی پروژه مقبره‌الشعرا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که پس از آن بتن‌ریزی فونداسیون صفه جنوبی نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی آماده بهره‌برداری افزود: ۳ رشته مسیرگشایی جدید شامل خیابان شهید علیپور، فلسطین جنوبی و خیابان علی‌بقال، که عملیات اجرایی آنها در مراحل پایانی قرار دارد، همزمان با روز شوراها به بهره‌برداری خواهد رسید.

هوشیار ساختمان اداری شهرداری منطقه ۵ را دیگر پروژه آماده بهره‌برداری در روز ملی شوراها معرفی و خاطرنشان کرد: چهار بازارچه محلی جدید در مناطق ۲، ۵، ۷ و ۱۰ شهرداری در دست اجرا است که همزمان با دیگر پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: سنگفرش و کفسازی کوچه پاساز به عنوان پروژه‌ای انسان‌محور یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز است کهدر اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی  مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب نیز گفت: تملکات این مسیر در حال اتمام بوده و طی ماه جاری مطالعه و طراحی آن انجام و عملیات اجرایی این مسیر آغاز خواهد شد.

وی ابراز داشت: پروژه مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب به پاسداران به طول ۱۴۰۰ و عرض ۴۵ متر، ۳۵۰ واحد مسکونی دارد و ۷۰۰ میلیارد تومان برای تملک این واحدهای مسکونی و اجرای این پروژه در بافت حاشیه شهر هزینه شده است.

هوشیار یادآور شد: خیابان ۱۶ متری خاوران به طول ۶۰۰ متر در راستای توسعه و تکمیل شبکه های ارتباطی شهرک خاوران و همچنین آماده سازی اراضی و ایجاد بسترهای مناسب جهت رونق ساخت و سازها در این شهرک نیز جزو پروژه‌های آماده افتتاح در اردیبهشت سال جاری و روز ملی شوراها خواهد بود.