بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت، گام نخست عمل به وعده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت، گام نخست عمل به وعده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
شهردار تبریز بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت را موجب تسهیل در تردد به مراکز درمانی تازه تأسیس در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ دانست و گفت: تلاش مدیریت شهری جدید تبریز با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رساندن آنها به مرحله بهره‌برداری است.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار با اشاره به بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران و طرح اصلاح هندسی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مسیرگشایی و عمرانی – ترافیکی شهرداری منطقه۹، در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز و گام نخست در عمل به وعده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رساندن آنها به مرحله بهره‌برداری با حمایت و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر است.

وی ادامه داد: بلوار شهدای سلامت، یکی از همین پروژه‌ها است که با بهره‌برداری از آن، تردد به مراکز درمانی تازه تأسیس در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ بخصوص بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر تسهیل خواهد یافت.

شهردار تبریز اظهار کرد: این پروژه به منظور روان‌سازی عبور و مرور و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در مسیر بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران است که تلاش شده بهره‌برداری از آن در موعد مقرر انجام شود.

گفتنی است؛ آئین افتتاح و بهره برداری از بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران و طرح اصلاح هندسی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، از ساعت ۱۸:۳۰ فردا ۲۱ تیر در محل شهرک خاوران، ضلع غربی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /