بنرهای تبلیغاتی‌ام را آتش زدند/ مردم رأی ندهند وضعیت سابق تکرار می‌شود
بنرهای تبلیغاتی‌ام را آتش زدند/ مردم رأی ندهند وضعیت سابق تکرار می‌شود
کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: اینکه رقبا بنرهای سایر کاندیداها را پاره می‌کنند و حتی آتش می‌زنند یک بداخلاقی انتخاباتی است.

«محمود پورباقریان آخونی»کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شمس در پاسخ به این سوال که با چه هدفی وارد گود انتخابات شده است، اظهار داشت: نماینده‌های سابق به ملت وعده‌های زیادی دادند اما صاحب حرف‌هایشان نشدند و ما آمده‌ایم وعده‌های بر زمین مانده را محقق کنیم.

وی افزود: بنده بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی‌ام نه در نهاد نظامی مشغول شده‌ام و نه کارمند دولت‌ام، شرکت خصوصی دارم و تاکنون ریالی از نهادها حقوق نگرفته‌ام و بنابراین وابسته‌ی ارگان و جناج خاصی نیستم و از بطن جامعه کاندیدا شده‌ام.

این فعال حوزه صنعت و اقتصاد با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار مجلس و بازگرداندن آن به رأس تصمیم‌گیری، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید نماد عزت باشد، مردم از نمایندگان ملت انتظارات زیادی دارند اما چون آنان وابسته‌های سیاسی و درپی قدرت‌اند با نحوه امرار معاش و زندگی مردم بیگانه‌اند و در قضیه‌ی افزایش نرخ بنزین نیز به‌جای دفاع از حق ملت پنهان شدند و نتوانستند مانع گرانی و فشار مضاعف بر ملت شوند.

وی خاطرنشان ساخت: اگر قرار است سه نفر بنشینند و برای مردم تصمیم بگیرند دیگر مجلس این وسط چه‌کاره است، چنانچه بنا بر این باشد که سران قوا درخصوص همه مسایل اظهارنظر کنند و آنان قیمت بنزین را تعیین کنند دیگر مجلس شورای اسلامی برای چیست و چرا باید این همه هزینه صرف هزینه‌های خارجی، خورد و خوراک و خودِ نمایندگان شود.

پورباقریان با تاکید بر اینکه با شعار «درد اهلی‌ام» کاندیدا شده است، توضیح داد: متاسفانه نمایندگان استان و حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از وحدت و انسجام لازم برخوردار نیستند در طول دوران نمایندگی‌شان نیز به چشم رقیب به یکدیگر نگاه می‌کنند، نه‌ همکار! وگرنه چه لزومی دارد روی پوسترهای یکدیگر عکس بچسبانند؟

وی بیان داشت: در آذرشهر بنرهای بنده را آتش زده‌اند و در تبریز عکس‌ها و تصاویرم را پاره کرده‌اند! این یک بداخلاقی انتخاباتی است و نشان می‌دهد برخی کاندیداها هنوز رقابت جوانمردانه را یاد نگرفته‌اند و اصلاً تحمل حضور رقیب را هم ندارند؛ چرا باید طرفداران یک کاندیدا در اقدامی غیرقانونی مقابل اعضاء ستاد انتخاباتی بنده بایستند و چاقوکشی کنند و بگویند حق ندارید در این منطقه پوستری بچسبانید.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه ائتلاف‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند، تصریح کرد: کاندیدایی که قبل از حضور در خانه ملت میثاق‌ نامه یک جریان را امضاء می‌کند بعد از انتخاب توسط مردم نماینده آن جریان سیاسی خواهد بود و مجبور است در برهه‌هایی خواسته‌های آنان را عملی کند.

وی با ابراز موافقت با شفافیت مالی و آراء کاندیداها، گفت: نماینده باید قبل از حضور در بهارستان اموال خانواده‌های درجه یک تا سه خود را اعلام کند تا اگر فردا پسرعمویش نیز از تاکسی به بنزسواری برسد علامت سوال ایجاد و مطالبه شود، بنده موافق شفافیت آراء نیز هستم و معتقدم رأی ممتنع باید کنار گذاشته شود چراکه نماینده حق ندارد بگوید من نفهمیدم و به نتیجه‌ای نرسیدم!

پوربافریان در پایان خواستار مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و عنوان کرد: اگر مردم پای صندوق‌های رای نیایند بار دیگر نمایندگانی با ۱۶ و ۱۲ سال سابقه حضور در مجلس به سبب آراء سنتی انتخاب می‌شوند و وضعیت همانی می‌شود که اکنون است.

انتهای پیام/