بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی در آستانه سال جدید
بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی در آستانه سال جدید
در آستانه سال جدید و استقبال از نوروز، برنامه ریزی های لازم برای بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی جهت خدمات رسانی ویژه به میهمانان و مسافران انجام یافته است.

به گزارش شمس، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه این شرکت با بیان مطلب فوق، گفت: در راستای استمرار خدمات رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی، در آستانه سال جدید و استقبال از نوروز، برنامه ریزی های لازم برای بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی جهت خدمات رسانی ویژه انجام یافته است.
او افزایش ساعات کاری اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال، راه اندازی اتوبوس های گردشگری ویژه نوروز ۹۹، نظافت و رسیدگی به تجهیزات و مبلمان شهری اتوبوسرانی از جمله رنگ آمیزی سایه بان ها و به‌سازی ایستگاه های اتوبوس و رسیدگی به وضیعت ظاهری اتوبوس ها را از جمله اقدامات مهم اتوبوسرانی در آستانه سال نو برشمرد.
جلالی افزود: با توجه به ترافیک معابر کلانشهر تبریز به‌ویژه در اسفند، ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز با حداکثر توان در خدمت شهروندان محترم بوده و از اول اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین سال ۹۹، کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به خدمات رسانی مشغول خواهند بود.
او از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی، زمینه خدمات رسانی مطلوب‌تر را برای خدمتگزاران در شرکت واحد فراهم کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: جهت تسهیل در عبور و مرور ناوگان حمل و نقل عمومی در خطوط و عدم بروز حوادث و تصادف، خودروهای شخصی از ورود به خطوط ویژه و بی آر تی جدا” خودداری کنند چراکه طبق هماهنگی های به‌عمل آمده با پلیس محترم راهور، هرگونه تخلف از این بابت با جدیت و به‌صورت محسوس و نامحسوس اعمال قانون می شود.

او گفت: گشت های نظارتی نیز با همکاری مسئولان پایانه های اتوبوسرانی بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد اتوبوس ها و رفع مشکلات احتمالی نظارت کامل خواهند داشت تا رضایت حداکثری همشهریان عزیز حاصل شود.