بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی توهین تماشاگران پرسپولیس را محکوم کرد
بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی توهین تماشاگران پرسپولیس را محکوم کرد
سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه ای توهین تماشاگران تیم پرسپولیس به مادر شهیدان خطیبی در جریان بازی این تیم با ماشین‌سازی تبریز را محکوم کرد.

به گزارش شمس، در این بیانیه با اشاره به آیه شریفه وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ و سخنان مقام رهبری مبنی بر اینکه بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌ قدر قرار دارند، آمده است: در جریان دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران متاسفانه توسط عده ای تماشاگرنمای تیم پرسپولیس خطاب به والده محترم سرمربی ماشین سازی تبریز که مادر سرافراز شهیدان حمید و حسن پاکی خطیبی و دو جانباز دلاور دفاع مقدس هستند توهین هایی صورت گرفت که به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی اعلام کرده است: به یاری پروردگار متعال به طور جدی و قاطعانه پیگیر این هتک حرمت به خانواده محترم شهیدان خطیبی خواهیم بود و این‌ گونه موارد و اتفاقات را به شدت محکوم می کنیم.

بیانیه فوق ادامه می دهد: سلام و درود الهی و انبیای عظام به ارواح مطهر و ملکوتی شهدای والامقامی که خون مطهرشان را در طریق وصال تقدیم به محبوب کرده و به فرموده پیرو مرشدشان در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون گشتند، دلاور مردانی که در دامن پاک مادرانی قهرمان پرورش یافتند و ستارگان آسمان ایران اسلامی شدند.

بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی در این بیانیه خاطرنشان می کند: مادران معظم شهدا که هموار با استقامت و پایداری مثال‌زدنی خود نهال انقلاب را بارور ساختند و خوشبختانه آحاد مردم و مسئولان قدردان زحمات آن‌ها بوده و حریم آن‌ها را پاس می‌دارند و تکریم خانواده معظم شهدا که تمام هستی خود را خالصانه تقدیم ایران اسلامی کردند، یکی از مطالبات آحاد ملت ایران است.

در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در هفته نهم لیگ برتر، هواداران این تیم تهرانی با شعارهایی علیه مادر رسول خطیبی موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه شده و فضای ورزشی کشور را با حاشیه مواجه کردند.

این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.