بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌هاست
بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌هاست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها بوده و تفکر بسیجی، تفکر الهام بخش مقاومت در عصر حاضر است.

به گزارش شمس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه، با بیان این‌که بسیج، لشکر مخلص خدا، اهل گمنامی و بی نشانی و عاشق شهادت است، اظهار داشت: بسیج، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که قرار گرفتن در مقطع زمانی تحقق سند چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی، از ویژگی‌های ممتاز دولت آینده است، افزود: دولت آینده، باید حداکثر تلاش خود را برای تحقق سند چشمانداز بکار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مقابله با ایران انقلابی جزو ماهیت دستگاه حاکمه‌ی آمریکا و اصل دائمی صهیونیسم جهانی است که به‌هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: برخورداری از هویت اسلامی، ایرانی، انقلابی و پویایی طریق جامعه مهدوی، پیشتازی در اخلاق و رفتار حسنه، دست یابی به نظام فراگیر، کارآمد و منسجم فرهنگی و هدایتگری تمامی شئون و نظامات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه از جمله اهداف نقشه مهندسی فرهنگی کشور در سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشور است.

امام جمعه تبریز در ادامه به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز اشاره کرده و افزود: ایشان، از نظر علمی در میان علمای شیعه برجسته است، اما جنبه امامزاده بودن ایشان در بین مردم غلبه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: تلاش علمی، دفاع از آئین اسلام، رفع اشکال و شبهات مخالفان، تبیین انگیزه‌های‌های صحیح اسلامی، ایجاد شبکه ارتباطی با شیعیان در مناطق مختلف از طریق نمایندگان و رساندن پیام‌ها و پیک‌ها، تقویت سیاسی رجال و عناصر مهم شیعه، فعالیت‌های سری سیاسی علی‌رغم تمام کنترل‌ها و مراقبت‌های حکومت عباسی از امام حسن عسکری، مهم‌تر از همه آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت از جمله فعالیت‌های موثر آن حضرت بودند.