بزرگترین خلا در اقدام جبهه انقلاب تواصی است/ سلبریتی‌های دو تابعیتی با ادعای عاشق وطن و دستمزدهای میلیاردی!
بزرگترین خلا در اقدام جبهه انقلاب تواصی است/ سلبریتی‌های دو تابعیتی با ادعای عاشق وطن و دستمزدهای میلیاردی!
عضو شورای عالی حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی از برخی سلبریتی‌ها عاشق وطن دوتابعیتی که تولد فرزندانشان در اروپا و آمریکا با دستمزدهای میلیاردی انتقاد کرد و گفت: برخی سلبریتی‌‎ها نان کشور را خورند و خیانت کردند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام روح الله بجانی عضو شورای عالی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: فتنه اخیر حاصل اقدام همه جانبه دشمنان اسلام و اجماع جبهه کفر و نفاق بوده که همه این عوامل حاصل ترک تواصی به حق و تواصی به صبر و کم کاری فرهنگی خواص جامعه است.

تعلیم و تربیت ویترینی و نمره محور

وی با اشاره به تاریخ بعد از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله گفت: همان طوری که خوارج حاصل ترک معرفت دهی و تعطیلی بصیرت دهی دوران خلفا بودند، در دهه‌های اخیر بصیرت دهی و معرفت دهی نوجوانان کمتر شده و تعلیم و تربیت به‌طور ویترینی و نمره محور بوده است و حاصل پرورش ویترینی همین می‌شود که می‌بینیم.

رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی غربی، عربی، عبری و داخلی زنجیره‌ای همگی در این فتنه علیه اسلام و انقلاب  باهم همراه و همگام شدند تا این انقلاب را از بین ببرند و در این وسط برخی بازیگران، بازیکنان و سلبریتی‌های دو تابعیتی با دستمزدهای میلیاردی که ادعای عشق وطن دارند به عنوان سواره نظام اقدام کردند و علیه انقلاب و ملت ایران وارد عمل شدند.

بجانی با انتقاد از ترک تکلیف نیروهای انقلاب عنوان کرد: این فتنه یک فتنه فرهنگی و امنیتی بود و باید اصلاح جبهه انقلاب به تکلیف رهبرشان عمل کنند. امام خامنه‌ای همه را مامور به تواصی کرده که این ماموریت در لابلای بی‌تفاوتی‌ها به نسیان سپرده شده است.

وی یادآور شد: از اساتید، طلاب، اهالی قلم و سخن می‌خواهم با تواصی به حق و صبر، امام عادل خود را یاری کنند.

مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز با بیان اینکه پرچم هر کشوری نماد آن کشور است، ادامه داد: زمانی که اغتشاشگران پرچم مقدس ایران اسلامی را به آتش کشیدند یعنی به مقابله با مردم ایران ایستاده‌اند.

بجانی عنوان کرد:  این بار هم همانند فتنه سال ۸۸ که هدف اصل نظام بود و فتنه‌گران شعار‌هایی علیه ولایت فقیه داده و عمق کنیه خود را نسبت به اسلام، نظام و مردم نشاند دادند و آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان و منافقین تروریست نیز از آنها حمایت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر با تحریک بیگانگان با مسجد، قرآن و امامزاده سوزاندن و چادر از سر زن مسلمان کشیدن و موارد دیگر اسلام را مورد هدف قرار داده‌اند و در واقع با آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابل مردم ایستادند.

 عضو شورای عالی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان برای برهم زدن وحدت ملت ایران ابراز کرد: دشمنان به بهانه‌های مختلف می‌خواهند اقشار مختلف ملت ایران را روبه‌روی هم قرار دهند ولی هوشمندی ملت ایران شهادت می‌دهد که بازهم دشمنان در این صحنه‌ها ناکام مانده‌اند.

بجانی از حضور دشمن شکن و بصیرانه مردم ولایت مدار تبریز در راهپیمایی علیه آشوب و اغتشاشگران  تشکر کرد و گفت: مردم نشان دادند هیچ وقت توهین به مقدسات و آرمان‌های خود را تحمل نمی‌کنند و  برای آن جان خود را هم فدا می‌کنند.

وی حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید اوجاقی که در اغتشاشات تبریز توسط آشوبگران به‌طور داعش وار به شهادت رسید را نماد دلبستگی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم شهر تبریز در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، نشانه قدرشناسی این مردم نسبت به مدافعان امنیت و انزجار آنها از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام و امنیت عمومی است.

انتهای پیام/