برگزاری نشست هم اندیشی تعالی سازمانی به میزبانی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی
برگزاری نشست هم اندیشی تعالی سازمانی به میزبانی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی
شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، میزبان نشست هم اندیشی شرکت‌های گاز استانی حول محور تعالی سازمانی و راهکارهای جاری سازی آن در سطح شرکت ملّی گاز ایران بود.

به گزارش شمس، این نشست هم اندیشی با حضور نمایندگان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز ایران و شرکت های گاز استان مرکزی، گیلان، اصفهان و خراسان رضوی و به میزبانی این شرکت با هدف بکارگیری روش های منسجم و مهندسی شده در سطح شرکت های گاز استانی و تدوین پیش نویس مصوبه هیأت مدیره برای جاری سازی تعالی سازمانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان در مورد این نشست، با اشاره به اهمیت یکپارچگی در نیل به تعالی سازمانی گفت: شناسایی نقاط قوت و فرصت های بهبود و تعیین مسیر اهداف و دستیابی به مدلی برای ارزیابی عملکرد، از مهم ترین مزایای سیستم تعالی سازمانی بوده و بحث و هم اندیشی درخصوص روش های یکپارچه و هم راستایی اهداف در مجموعه شرکت ملّی گاز ایران، زمینه ساز ایجاد سازمانی منسجم خواهد بود.

کمالی تصریح کرد: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از شرکت های پیشرو در مبحث تعالی بوده و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش دارد با تحقق اهداف خرد و کلان خود به سطوح بالای بهره وری سازمانی دست یابد.

انتهای پیام /