برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز
برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر انعکاس تلاش‌های دولت و نهادهای نظام در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور، از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، عابدین خرّم، دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه، در نشستی با مدیران استان، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی، دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف نیز باید به شکل ملموس و معنادار برای مردم عزیز نشان داده شود.

وی با تاکید بر ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و نوجوان، گفت: در کنار بیان دستاوردها، باید چالش‌های پیش رو و ظرفیت‌های کشور برای عبور از مشکلات نیز با استفاده از ابزارهای نوین برای مردم تبیین شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در استان، بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید برقراری ارتباط با گروه‌های هدف مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی همچنین از تلاش‌های شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ارتقای کمی و کیفی فضاسازی شهری به مناسبت دهه فجر قدردانی کرد.

خرّم با اشاره به افتتاح صدها طرح عمرانی و اقتصادی در استان، بازنمایی واقع‌بینانه این طرح‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تنها در روز گذشته، ۲۵۴ طرح در حوزه صنعت، معدن و شهرک‌های صنعتی با سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی نیز گفت: تاکنون در بیش از ۱۵ نقطه شهرستان خوی، اردوگاه اسکان اضطراری توسط هلال احمر آذربایجان شرقی ایجاد شده و روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در این مناطق توزیع می‌شود.

وی افزود: استقرار بیمارستان صحرایی و اعزام گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی نیز از استان انجام شده و در مجموع پشتیبانی خوبی از سوی مردم، خیرین و بخش خصوصی برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: تاکید اصلی ما در راهپیمایی امسال بر استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط مردم عزیز و راهپیمایان است.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری، بر تقویت فضاسازی محیطی به مناسبت دهه فجر بویژه در مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تبریز در ۹ مسیر اصلی برگزار می‌شود که دستگاه‌های اجرایی استان براساس نقشه اعلامی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اقدام به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت و میز خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام /