برخی می خواهند ملت ما در مقابل آمریکا سر خم کند!/ مردم برای اسلام، انقلاب کردند
برخی می خواهند ملت ما در مقابل آمریکا سر خم کند!/ مردم برای اسلام، انقلاب کردند
عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: آمریکا خودش را کدخدای جهان می‌داند و برخی در داخل هم این موضوع را قبول دارند و می‌خواهند ملت ما در مقابل آمریکا سرخم کند در حالی که پذیرفتن چنین چیزی خیانت به خون شهداست و ملت ما چنین ذلتی را نمی‌پذیرد.

به گزارش شمس، آیت الله ملکوتی، عضو مجلس خبرگان در سخنرانی خطبه‌های پیش از نماز جمعه و۲۲ بهمن امسال تبریز اظهاز داشت: تضعیف نهادهای مختلف نظام توطئه دشمنان است که همواره سرلوحه آنان بوده است

وی ادامه داد: دشمن زمانی از مخالفت با ما دست خواهد برداشت که ببیند ما در راه درست قدم برمی‌داریم و از آن کنار نمی‌کشیم.

سخنران ویژه امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تبریز با بیان اینکه مردم ما به واسطه رهبری امام (ره) توانستند بر طاغوت پیروز شوند، تصریح کرد: مردم انقلابی ما بعد از جنگ هم با درایت رهبر معظم انقلاب در مقابل تحریم‌ها ایستادند.

وی با بیان اینکه چرا انقلاب در دیگر کشورهایی که می‌خواستند انقلاب کنند به سرانجام نرسید؟، گفت: دلیل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتحاد مردم و درایت امام(ره) و رهبر انقلاب بود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: آمریکا خودش را کدخدای جهان می‌داند و برخی در داخل هم این موضوع را قبول دارند و می‌خواهند ملت ما در مقابل آمریکا سرخم کند در حالی که پذیرفتن چنین چیزی خیانت به خون شهداست و ملت ما چنین ذلتی را نمی‌پذیرد.

وی افزود: ملت ما با شعار استقلال و عدم پذیرفتن سلطه بیگانگان انقلاب کردند در حالیکه پیش از انقلاب اسلامی هیچ دولتی در ایران بدون تمایل بیگانگان تشکیل نشده بود.

ملکوتی ادامه داد: اینکه پایگاه اصلی انقلاب مساجد، هیئات و نمازهای جماعت بود، نشان می‌دهد که مردم ما برای اسلام انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی مردمی و ولایتمدار است، گفت: دولتِ مردمی که با تمام امید پای جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و امیدواریم این دولت ولایی امیدی که مردم پیدا کرده‌اند را زنده نگه دارد.

انتهای پیام/