برخی مسابقات المپیاد پانزدهم با حضور ورزشکاران و داوران بین المللی برگزار شدند
برخی مسابقات المپیاد پانزدهم با حضور ورزشکاران و داوران بین المللی برگزار شدند
دبیر کل المپیاد پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان گفت: برخی مسابقات المپیاد پانزدهم با حضور ورزشکاران و داوران بین المللی و در سطح جهانی برگزار شدند.

به گزارش شمس، حسین امامعلی پور در رابطه با کیفیت مسابقات المپیاد دانشجویان دختر کشور که در تبریز به پایان رسید، اظهار کرد: با توجه به برآوردها و برداشت‌هایی که از شرکت کنندگان و مسئولان مربوطه در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر انجام گرفته است، این رقابت‌ها در سلامت کامل برگزار شده و حتی یک پرونده ارجاع به کمیته انضباطی از بابت اعتراضات به نتایج مسابقات و داوری در این المپیاد نداشتیم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور داوران بین المللی در برخی رشته‌های مسابقات، افزود: مثلا در رشته کاراته، تعداد شش داور جهانی حضور داشتند و دانشجویان ملی پوش و المپیکی هم در این رقابت‌ها کم نبودند؛ مسابقات برخی رشته‌ها در سطح جهانی برگزار شد به طوری که مثلا خانم نجمه خدمتی، ورزشکار المپیکی تیراندازی در این مسابقات مقام دوم و یا یکی از ملی پوشان کاراته کشور به مقام سوم رسید که نشان می‌دهد مسابقات در سطح بالایی برگزار شده است.

امامعلی پور ضمن تمجید از پوشش خبری مسابقات، در رابطه با کیفیت کار در این زمینه نیز گفت: برخلاف کارشکنی‌هایی که از برخی حوزه‌ها انجام شد، تیم خبری داخل دانشگاه که اخبار المپیاد را انعکاس می‌دهد، به خوبی فعالیت کرده و اخبار المپیاد در سطح کشور منعکس می‌شود که جای قدردانی از تیم خبری دارد.

وی با بیان این‌که پوشش خبری صدا وسیما در خصوص حضور ورزشکاران المپیکی و ملی پوش دختر در این رقابت‌ها در حد انتظار نبود، افزود: بنده متاسف هستم که ما هیچوقت نتوانسته‌ایم موفقیت‌های ورزشکاران بانوی ملی پوش و المپیکی را واقعا در سطح جامعه منعکس کنیم و در این خصوص از مسئولان صدا و سیما گلایه دارم. المپیاد ورزشی دانشجویان کشور یک رویداد ملی بوده و فقط متعلق به دانشگاه تبریز نبود، از این رو صدا وسیما می‌توانست اخبار این المپیاد را بهتر از این انعکاس دهند و رقابت ورزشکاران سطح بالای جهانی و ملی را در یک قاب نشان دهند.

انتهای پیام /