برخی با شکافتن غیرقانونی راه اجازه اتمام اتوبان تبریز-سهند را نمی‌دهند/ آزادراه تا ۱۰ روز دیگر آماده بازگشایی است
برخی با شکافتن غیرقانونی راه اجازه اتمام اتوبان تبریز-سهند را نمی‌دهند/ آزادراه تا ۱۰ روز دیگر آماده بازگشایی است
سرمایه گذار و شریک پروژه آزادراه تبریز - سهند با اشاره به باز نبودن مسیر آزادراه از رفتارهای غیرقانونی برخی در شکافتن بلوک‌های نیوجرسی گلایه کرد.

برزگر سرمایه گذار و شریک پروژه آزادراه تبریز – سهند در گفتگو با خبرنگار شمس، در خصوص باز و بسته شدن مکرر مسیر تبریز-سهند و شکایات مردمی در این خصوص اظهار داشت: آزادراه تبریز-سهند به صورت کامل به اتمام نرسیده و ما این مسیر را باز نکرده‌ایم بلکه فقط یک مسیر به شهرک شهید مدنی داده‌ایم که آزادراه را به تقاطع لاله وصل کند.

برزگر همچنین با اشاره به مسیر رفت و آمد شهرک فناوری تصریح کرد: مسئولین استانی و قضائی با تأکید بر خطرات کرونایی به هنگام عبور و مرور به شهرک فناوری از شهرک اندیشه درخواست کردند تا ما شرایط رفت و آمد به شهرک فناوری را فراهم کنیم وگرنه آزادراه تبریز-سهند باز نشده است.

وی در ارتباط با زمان افتتاح آزادراه تبریز-سهند، افزود: اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد، خط کشی‌ها، تابلوها و بلوک نیوجرسی‌های کنار جاده‌ای تا ۱۰ روز دیگر به اتمام رسیده و آزادراه آماده بازگشایی می‌شود.

سرمایه‌گذار آزادراه تبریز-سهند با گلایه از افرادی که به صورت غیرقانونی از این مسیر رفت و آمد دارند، متذکر شد: برخی افراد به جای اینکه از مسیر قدیمی تبریز-سهند رفت و آمد کنند، از مسیر کوه وارد آزادراه می‌شوند. مردم سالهاست که منتظر باز شدن آزادراه هستند این ۱۰ روز را هم تحمل کنند، آزادراه تکمیل و بازگشایی می‌شود. خط کشی‌ها تا پل اندیشه به اتمام رسیده و ما اکنون در ورودی اتوبان کسایی هستیم که متأسفانه عده‌ای با رفت و آمد خود اجازه خط کشی را در این قسمت نمی‌دهند.

برزگر خاطرنشان کرد: در روزهای آینده قسمت‌های خط کشی نشده را به صورت کامل بسته و خط کشی آزادراه را به اتمام خواهیم رساند.

وی در پایان اظهاراتش افزود: عده‌ای به صورت غیرقانونی و به صورت دسته‌های ۳۰-۴۰ نفره می‌آیند و بلوک‌های نیوجرسی را کنار کشیده و راه را باز می‌کنند. پرسنل ما نیز نمی‌توانند جلوی آن‌ها را بگیرند. این مسئله در زمانبدی تحویل آزادراه تأثیرگذار است.

  • نویسنده : عارف زمانی