برخی آقایان به رهبر انقلاب بلی می گویند اما راه خود را پیش می گیرند
برخی آقایان به رهبر انقلاب بلی می گویند اما راه خود را پیش می گیرند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسئولین و دولتی ها در مقابل فرمایشات رهبر، به ایشان بله را می گویند با این حال در عمل راه خویش را پیش می گیرند.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار شمس در  پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان لیست خود را به مجلس تحویل خواهند داد، اظهار کرد: تاکنون جمع بندی نهایی این لیست انجام نشده با این حال طیف حامی ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) در این لیست قرار دارد و چهارچوب اصولگرایان افرادی خواهند بود که حامی ارزش هی انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) هستند ودیدگاهشان خدمت به مردم و تبعیت از رهبر انقلاب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست فعالان انقلابی در تضاد اصولگرایان قرار دارد، گفت: خیر، طبیعتا همان چهارچوب برای این طیف نیز مطرح است، در چند سال گذشته بحث اصولگرایان زمانی مطرح شد، که جریانات مختلف در قالب افراد تحول گرا با ساختار های انقلاب، ارزش های انقلاب و آرمان های امام و رهبری مخالفت می کردند و عبور از آرمان های امام محوریت آنها بود و اسرائیل را در منطقه به رسمیت می شناختند.در این زمان بود که بحث اصولگرایان مطرح شد و اصولگرایان پیمان بستند که بر ولایتمداری، حمایت از ارزش های انقلاب و آرمان های امام و رهبری پایبند باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با پرچم اصولگرایان آمده بودند با این حال به اصول پایبند نبودند، در حالی پایبندی به اصول استقلال، آزادی و وابسته نبودن به غرب و شرق و نظام سلطه جهانی محورهای اصولگرایان است و عده ای با پرچم اصولگرایان بر طبل مذاکره با نظام سلطه می زنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما همواره به عنوان اصولگرا فعالیت خواهید کرد، تصریح کرد: بله، بنده به عنوان اصولگرا همواره پایبند آرمان های امام خمینی (ره)، ارزش های انقلاب و شهدا و رهبر انقلاب خواهم بود و هر کسی که اصولگرا باشد باید خادم مردم باشد و از رهبر تبعیت کند.

سعیدی اظهار کرد: برخی از مسئولین و دولتی ها در مقابل فرمایشات رهبر، به ایشان بله را می گویند با این حال در عمل راه خویش را پیش می گیرند، هر چقدر که رهبر انقلاب می فرمایند که باید به ظرفیت داخل کشور توجه کرد، آنها دم از مذاکره با کشورهای غربی می زنند.

وی تاکید کرد: تنها راه غلبه بر مشکلات، تبعیت از ارزش های انقلاب، آرمان های امام و راه شهداست، تمامی دستاوردها و موفقیت های کشور در زمینه انرژی هسته ای و موشکی در نتیجه تبعیت از ارزش های انقلاب بوده است، این در حالیست که در زمینه اقتصاد، عقب ماندگی کشور در نتیجه ملاک قرار ندادن فرمایشات رهبر انقلاب در امور اقتصادی بوده است چرا که نسخه اقتصادی رهبر انقلاب در قالب اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد کشور است، با این حال دولتی ها بر این اندیشه بودند که برجام، آمریکا راه نجاتی خواهد گشود و اقتصاد رونق می یابد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص افزایش نرخ بنزین نیز، دولت اعلام کرد که کسری بودجه دارد و به اجبار نرخ بنزین را افزایش داد، این در حالی بود که در گذشته قیمت بنزین به صورت تدریجی افزایش می یافت، اگر دولت ملزم به اجرای قانون بود باید قیمت بنزین را تدریجی افزایش می داد، در شرایط کنونی باید دولت تبعات منفی افزایش بنزین را در جامعه کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر در بحث شبکه ملی اطلاعات نیز به ظرفیت داخل توجه می کردیم، اکنون با مشکل قطعی اینترنت در کشور مواجه نبودیم، اعلام کرد: رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند که در هر حوزه ای به ظرفیت داخل کشور توجه کنیم.