برخی‌ها چشم دیدن موفقیت ورزش آذربایجان را ندارند
برخی‌ها چشم دیدن موفقیت ورزش آذربایجان را ندارند
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: کسانی که از ما انتقاد می کنند باید به این نکته توجه کنند که بعد از من یک نفر هم از تبریز و آذربایجان به تیم ملی ایران نرفته است به این دلیل که برخی ها در صفحه مجازی و سایت ها مانع توسعه ورزش استان شدند و به ورزش استان ظلم کردند.

به گزارش شمس، رسول خطیبی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص صعود تیم فوتبال مس سونگون به لیگ دسته یک کشور گفت: در اولین حضور تیم مس سونگون در رشته فوتبال خوشبختانه توانستیم بعد از سالها به عنوان تیمی باشیم که از استان به لیگ دسته یک صعود کنیم که کار بسیار بزرگی بود و امیدوارم سال بعد هم صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

وی با گلایه از برخی نفرات در استان اظهار داشت: متاسفانه نفراتی در استان داریم که نام خود را با غیرت و متعصب گذاشته اند اما از نظر من بی غیرت بوده و تعصبی به آذربایجان ندارند چراکه هر هفته انواع مختلف حواشی را برای این باشگاه درست کردند تا این تیم نتیجه نگیرد اما باید به این افراد اعلام کنم که کارهای خود را به خدا سپردیم و مظمئن باشند هیچگاه در مقابل این افراد کوتاه نخواهم آمد.

خطیبی در ادامه افزود: من در طول سالهای فعالیتم در فوتبال در چهار رده تیم ملی کاپیتان بودم و با این دسته افراد زیاد روبه رو شدم اما این افراد تنها یک سایت دارند و می خواهند با این روش خود را نشان دهند. مالکیت این باشگاه برای من نیست و مس سونگون به آذربایجان تعلق دارد. این جام ها در تبریز می ماند و به خانه من نمی رود اما متاسفانه بسیاری از افراد دوست دارند این جام ها به شهر های مختلف برود.

بازیکن و سرمربی اسبق تیم تراکتور با بیان اینکه در زمان حضور خود در تیم تراکتور ۱۴ میلیارد متضرر شد، اظهار داشت: منتی برای شهرم ندارم اما زمانی که به عنوان سرمربی به تراکتور آمدم قرارداد خود را با آلومینیوم اراک فسخ کردم و زیان های آن را پرداخت کردم که البته با علاقه قلبی این کارها را انجام دادم. کسانی که ورزش استان را تخریب می کنند نمی توانند حتی ۵۰ میلیون تومان هم هزینه کنند. متاسفانه به این تیمی که امروز صعود کرد تهمت پیری زدند در حالی که میانگین سنی تیم مس سونگون کمتر از تیم های لیگ برتری است و ۸۰ درصد تیم هم بومی است.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با تاکید بر حفظ بومی گرایی در این تیم گفت: قطعا این روند را در لیگ دسته یک هم ادامه خواهیم داد. کسانی که از ما انتقاد می کنند باید به این نکته توجه کنند که بعد از من یک نفر هم از تبریز و آذربایجان به تیم ملی ایران نرفته است به این دلیل که برخی ها با یک صفحه مجازی و سایت مانع توسعه ورزش استان شدند و به ورزش استان ظلم کردند.

خطیبی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر استان هایی مانند خوزستان یا کرمان چندین تیم لیگ یکی و لیگ برتری دارند اما کسی مخالف این موضوع نیست اما معلوم نیست چرا این افراد تمایلی به دیدن روزهای خوش ورزش آذربایجان را ندارند. این افراد با چنین حاشیه سازی هایی قصد دارند که به انها باج دهم و آنها را به باشگاه بیاورم ولی هیچگاه به چنین افرادی باج نخواهم داد.

انتهای پیام /