برای موفقیت در کنترل کرونا در استان نیازمند همراهی و هم افزایی بیشتر مردم هستیم.
برای موفقیت در کنترل کرونا در استان نیازمند همراهی و هم افزایی بیشتر مردم هستیم.
علیار راستگو ضرورت همراهی و هم افزایی بیشتر مردم و اهمیت رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با کرونا در استان را متذکر شد.

به گزارش شمس، علیار راستگو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: برای برون رفت از این وضعیت باید همه برای تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی بر محور رسانه ها بکوشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر چند بخش چشمگیری از شهروندان عزیز دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند، اما غلبه بر بیماری کووید ۱۹ نیازمند مشارکت همه مردم در این مهم است.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در ادامه اظهاراتش با اشاره به ضرورت رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، افزود: مشکل اصلی در کنترل کرونا به این برمی گردد که برخی تصور می کنند تنها استفاده از ماسک از شیوع ویروس جلوگیری می کند، در حالی که تحقق این مهم نیازمند رعایت دقیق همه دستورالعمل های بهداشتی شامل زدن ماسک، شستن مرتب دست ها و دوری از حضور در اجتماعات است.

وی تصریح کرد: جزئیات اجرای دستور سراسری  رئیس جمهوری درباره مدیریت کرونا در آذربایجان شرقی نیز در روزهای آتی اعلام می شود.

شایان ذکر است، ۱۵ شهرستان آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

  • منبع خبر : ایرنا