برای مبارزه با مواد مخدر شهید داده‌ایم/ ادعای علی‌اف جوک تاریخی است
برای مبارزه با مواد مخدر شهید داده‌ایم/ ادعای علی‌اف جوک تاریخی است
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ادعای رئیس‌جمهور آذربایجان را جوک تاریخی خواند و با تاکید بر اینکه علی‌اف روی به توهمات آورده است عنوان کرد ایران برای مبارزه با مواد مخدر کم هزینه نداده است.

«روح‌الله متفکرآزاد» در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به گزافه‌گویی اخیر رئیس‌جمهور آذربایجان، اظهار داشت: ادعای علی‌اف درباره همکاری ایران و ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا نشانگر خالی بودن دست رئیس‌جمهور آذربایجان از استدلال‌های منطقی و روی آوردن به توهمات و موهومات است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تأکید کرد: جمهوری اسلامی‌ایران به لحاظ مقابله با جریان مواد مخدر در دنیا جز کشورهای پیشرو است این امر نه‌تنها با تعداد شهدای در این مسیر قابل‌اثبات است بلکه مقامات بین‌المللی و سایر کشورهای دنیا با اظهارنظرهای خود بر این موضوع صحه می‌گذارند.

وی بیان کرد: اگر مبارزات جمهوری اسلامی‌در مقابل تولید و صادرات مواد مخدر نبود، الآن اروپا مجبور بود مبارزه ۱۰‌ها برابری با مواد مخدر داشته باشد در حالی که نظام و مردم ما هزینه سالم نگه‌داشتن دنیا، غرب و مخصوصاً اروپا که در برابر مواد مخدر به دوش می‌کشد.

متفکر آزاد گفت: بخش اعظمی‌از هزینه دنیا برای مبارزه با مواد مخدر را ملت، نیروی انتظامی‌و مرزبانی ایران پرداخت می‌کند که با آمدن آمریکا در افغانستان بر میزان تولید مواد مخدر افزوده شد و مجبور شده بودیم برای مقابله با آن زحمت بیشتری بکشیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی‌تأکید کرد: ادعای علی‌اف خنده‌دار است و می‌توان آن را به‌عنوان لطیفه‌ها و جک‌های تاریخی ثبت کرد. توصیه می‌کنم علی‌اف مشاورین خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/