برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کنم
برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کنم
عباس رنجبر بر تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری و مدیریت آن توسط فردی توانمند تاکید کرد و گفت برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن خواهد کرد.

به گزارش شمس، «عباس رنجبر» در صحن علنی شورای شهر تبریز با بیان اینکه تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری مصوب شده است، اظهار داشت: فردی که می‌خواهیم برای این کار بیاید، شخص رده بالایی در تهران است که راضی نمی‌شود برای این پست بیاید.

وی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم تحول خاصی انجام دهیم باید افراد درستی که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند، بر سرکار بیایند.

شهردار تبریز در خصوص مقایسه تبریز با دیگر شهرها گفت: اینکه وضعیت اصفهان با تبریز را مقایسه کنیم ابتدا باید عملکرد اداره گردشگری، مالیات و راه و شهرسازی اصفهان و تبریز را مقایسه کنیم.

وی متذکر شد: در اصفهان برای پادگان ماده صد تعیین کرده‌اند و پولش را به حساب شهرداری واریز کردند اما در تبریز افتخار ادارات این است که پیش وزیر بگویند به شهرداری ۵۰ میلیارد بدهی داشتیم و با لابی آن را ۲۰ میلیارد کردیم.

رنجبر با اطمینان خاطر به سرمایه‌گذاران تاکید داشت: من امروز به راحتی اعلام می‌کنم برای کمک به سرمایه‌گذاری هرکاری انجام می‌دهم و فرش قرمز پهن می‌کنم و اگر سنگی جلوی پای سرمایه‌گذار انداختم در رسانه‌ها اعلام کنند.

وی افزود: اگرچه عملکرد شهرداری در چهارسال گذشته بسیار ضعیف بوده است اما باید نقش مسائل اقتصادی را هم در نظر بگیریم.

انتهای پیام/