با این حرفها چیزی از ارزشهای ⁧‫دکتر قالیباف‬⁩ کم نمی‌شود!
با این حرفها چیزی از ارزشهای ⁧‫دکتر قالیباف‬⁩ کم نمی‌شود!
معصومه پاشایی بهرام در واکنش به سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه گفت: با این حرف‌ها چیزی از ارزش‌های دکتر قالیباف کم نمی‌شود!

به گزارش شمس، ۳۰ فروردین ادعایی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه زهرا مشیر همسر رییس مجلس، مریم قالیباف دختر رییس مجلس به همراه همسرش امیررضا بحیرایی به ترکیه سفر کرده ‌و به دلیل حجم بالای بار در فرودگاه ترکیه به مشکل برخوردند. محتوای بار خانواده قالیباف هم مرتبط با خرید سیسمونی بیان شد.

ساعاتی بعد از انتشار این ادعا، الیاس قالیباف با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن رد خرید سیسمونی، از مردم ایران به دلیل این سفر عذرخواهی کرد و توضیح داد:

«خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است. این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است‌.

آن‌ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگ‌نمایی‌هایی در متن‌های منتشر شده وجود دارد اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می‌شود همه تهمت‌هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد. آنچه این خطا را نابخشودنی‌تر می‌کند آن است که به امید و اعتماد مردم ضربه می‌زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.

این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است. آنان که می‌خواهند خطای فرزند را به پای پدر بنویسند، بدانند که این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متأسفانه نادیده گرفته شد.

بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آن‌ها هم حتما باید عذرخواهی نمایند. ان‌شاءالله خدا در این شب‌های قدر همه قصورها و خطاهای ما را ببخشد.»

حالا با گذشت چند روز، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در واکنش به این سفر گفته است:

ارتقاء پلیس، پایه‌گذار ⁧پلیس زن ⁩و سامانه ⁧ پلیس ١١٠،⁧ هشتمین شهردار برتر دنیا که با تکیه بر توان داخلی پروژه‌های بزرگی چون پل صدر و تونل نیایش را انجام داد.

سردار جنگ و اکنون تنها کسی که در مجلس یازدهم شایستگی ریاست مجلس را دارد!

با این حرف‌ها چیزی از ارزش‌های دکتر قالیباف کم نمی‌شود!

انتهای پیام /