باید پاسخگوی ۳۰ میلیون هوادار ترک زبان باشم/تفاوت ما با مس رفستجان همان گل بود
باید پاسخگوی ۳۰ میلیون هوادار ترک زبان باشم/تفاوت ما با مس رفستجان همان گل بود
سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری شمس، علیرضا منصوریان پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری، اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم ما سراسر خوب بودیم، چون امروز یک بازی بسیار پایاپای را تجربه کردیم اما در هفته‌های اخیر به جز بازی با سپاهان که به این شکل بود، مقابل دو حریف دیگرمان رقیب را تحت فشار گذاشته بودیم.

وی افزود: می‌دانستم که مس تیم دونده‌ای است. امروز روی هر دو سرمربی فشار بود و روی تراکتور بیشتر، چون ما باید پاسخگوی ۳۰ میلیون هوادار تُرک زبان باشیم. امروز تجربه محمد عباس‌زاده و بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی کمک کرد که برنده این بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: این بازی یک گل بیشتر نداشت و اگر مس رفسنجان به گل می‌رسید، عرصه برای ما تنگ می‌شد. این روزها هواداری در ورزشگاه نیست که حریف را تحت فشار بگذارد. به هر دو تیم تبریک می‌گویم، تیم حریف ما را تحت فشار گذاشت و ما هم فشار زیادی را تحمل کردیم و به خاطر وضعیت جدول باید پیروز می‌شدیم.

منصوریان یادآور شد: تفاوت ما با مس رفسنجان گلی بود که به ثمر رسید و البته بازیکنان‌مان که بسیار که متحد هستند. ما تبدیل خانواده‌ای شدیم که برای خوشحالی هواداران می‌جنگیم. این پیروزی را هم به پرشورها تقدیم می‌کنیم و امیدوارم آن را از ما قبول کنند.

وی به تمجید از تیم مس رفسنجان پرداخت و گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم، سرمایه‌ای مانند محمد ربیعی را نسوزانند. این تیمی که دیدم امسال در لیگ برتر خواهد ماند. محمد ربیعی در یک فضای علمی ورود کرده است و از مسوولان خواهش می‌کنم که به او فرصت بدهند. اگر پشت سرمربی بمانید، قطعاً موفق خواهید شد.

سرمربی تیم تراکتور در مورد حواشی دقایق پایانی بازی یادآور شد: همه مربیان به دنبال برد هستند از جمله مربیانی که خط را رعایت نمی‌کند، من هستم و مدام از نیمکت در این مورد به من تذکر می‎‌دهند. داور یک انسان است که تحت فشار هم قرار دارد و باید بازی را مدیریت کند. در مورد اعتراضم، من احساس کردم که داور خویشتن‌داری می‌کند اما جوانی کرد و به من کارت زرد نشان داد. در هر صورت به داور و کمک‌هایش تبریک می‌گویم که مدیریت خوبی داشتند اما هر مسئله‌ای بوده در داخل زمین حل شده است.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: در چمن مصنوعی، تعداد بازیکن مصدوم بالا می‌رود و ان‌شاءالله رفسنجان صاحب یک چمن طبیعی شود.