باید زنوزی بگوید چه کنیم/ هیات فوتبال نمی‌تواند تیمداری کند
باید زنوزی بگوید چه کنیم/ هیات فوتبال نمی‌تواند تیمداری کند
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی می‌گوید این زنوزی است که باید بگوید می‌خواهد تیم را به چه کسی و نهادی واگذار کند.

به گزارش شمس، جواد ششگلانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از طریق فضای مجازی در جریان تعلیق فعالیت‌های باشگاه تراکتور قرار گرفته و از قبل هیچ‌گونه هماهنگی بین ما و باشگاه در این خصوص انجام نشده است، خاطرنشان ساخت: طبق قانون، هیچ هیات فوتبالی حق باشگاه داری ندارد و بر این اساس واگذاری باشگاه تراکتور به هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز غیرقابل قبول است.

وی اضافه کرد: در این خصوص با مسئولان استانی تماس گرفتیم و قرار شد امروز یا فردا، جلسه ای در این زمینه در ساختمان فرمانداری یا استانداری با حضور مقام های استانی، مسئولان باشگاه تراکتور و هیات فوتبال برگزار و در این جلسه با توجه به اهمیت موضوع و نگرانی هواداران پرشمار تراکتور، سریعاً درباره این تیم تصمیم گیری شود.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی تاکید داشت: ما منتظر نظر آقای زنوزی هستیم و به هرکسی که او بگوید ما باشگاه را منتقل می‌کنیم و خودمان قصد نداریم که بر باشگاه مالکیت کنیم.

وی در خصوص تصمیم تراکتوری‌ها عنوان کرد: وظیفه ما این است که نقش انتقالی را انجام دهیم و نمی‌دانم منظور مدیران تراکتور از تحویل باشگاه چه چیزی است و در این باره باید دیدگاه خود را بگویند.

انتهای پیام/