باید ریشه تولید فساد در ارس را قطع کنیم/ لازمه حل مشکلات تامین رضایتمندی فعالین اقتصادی است
باید ریشه تولید فساد در ارس را قطع کنیم/ لازمه حل مشکلات تامین رضایتمندی فعالین اقتصادی است
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس تامین رضایتمندی و آرامش خیال برای فعالین اقتصادی و فراهم سازی امنیت کاری برای پرسنل را لازمه حل مشکلات منطقه عنوان کرد.

به گزارش شمس، مجید کیانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل حراست این سازمان گفت: تلاش خواهیم کرد فضایی آرام جهت توسعه متوازن و همه جانبه در ارس ایجاد شود و لازمه این توسعه این است که فضا را به سمتی ببریم که آرامش خیال فعالین اقتصادی ارس و امنیت کاری پرسنل فراهم شود.

وی نقش آفرینی در حل چالش های پیش روی سازمان را از کارکرد های مهم مجموعه حراست برشمرد و ابراز امیدواری کرد:باید طوری برنامه ریزی شود تا ریشه های تولید فساد را در منطقه قطع و خشک کنیم. در این راستا نیازمند اصلاح برخی ضوابط و انجام اقدامات زیرساختی هستیم.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه بدنبال کاهش و حل مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی در منطقه هستیم افزود: مشکلاتی که امروز در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم همگی مربوط به چند سال اخیر نیست. بخشی از مشکلات ماهوی و مربوط به کل مناطق آزاد کشور است و بخشی دیگر از مشکلات مختص ارس است که در طول ۱۷ سال در منطقه ایجاد شده است و قطعاً یک شبه قابل حل نیست.

وی در پایان ضمن برشمردن انتظارات خود از مجموعه حراست بر این نکته تاکید کرد که لازم است حراست در اجرای وظایف محوله نقطه اعتماد پرسنل باشد تا با تعامل شایسته زمینه های مدیریت کارآمد فراهم شود.

انتهای پیام /