باید در حوزه‌های ورزش و سلامت فعال‌تر باشیم/ وضعیت قابل‌قبول زیرساخت‌های فرهنگی تبریز
باید در حوزه‌های ورزش و سلامت فعال‌تر باشیم/ وضعیت قابل‌قبول زیرساخت‌های فرهنگی تبریز
شهردار تبریز گفت: ظرفیت عظیم تبریز بر کسی پوشیده نیست و امروز این شهر از حیث زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر کلانشهرها دارد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار با نخبگان حوزه شهرداری منطقه ۲ اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری، خدمت به فرهیختگان است.

وی افزود: تبریز نزدیک به دو میلیون جمعیت دارد و با توجه به وسعت تقریبی ۲۵ هزار هکتار مساحت و ۱۰۰ هزار هکتار حریم، مسائل اجتماعی خود را به همراه دارد.

شهردار تبریز عنوان کرد: امروز مدیریت شهری قابل مقایسه با صد سال پیش نیست و به همین دلیل باید شهرداری از نهادی خدماتی به نهادی فرهنگی و هنری تبدیل شود.

هوشیار با بیان اینکه ظرفیت عظیم تبریز بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: در شهر ما نخبه‌های جوان و هنرمندان زیادی وجود دارد که باید صدای آنها را شنید. ظرفیت موجود در حوزه‌های دانش، موسیقی و … می‌تواند منجر به هم‌افزایی شود.

وی ادامه داد: وضعیت تبریز از حیث زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی نسبت به سایر کلانشهر ها قابل قبول است.

هوشیار با بیان اینکه حجم کاری شهرداری در حوزه‌های عمرانی، فضای سبز، تنظیف و … زیاد است، گفت: ما ۳۰۰ مأموریت متفاوت داریم اما با این وجود، علاقه دارم در حوزه‌هایی همچون ورزش و سلامت نیز فعال ‌تر باشیم. در این سه ماه اقدامات فرهنگی مثل بازگشایی موزه مشاغل و موزه استاد بهتونی را داشتیم که کار سختی بود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها مطالب خوبی مطرح ‌می‌شود و مطالبه‌گری به نحو احسن انجام می‌گیرد، ما باید این دیدارها را طوری توسعه دهیم که همه افراد فکر و ایده خود را ارائه کنند.

انتهای پیام /