بازگشت ۸۰ میلیارد ریال به بیت المال با پیگیری دادستانی آذربایجان‌شرقی/ جعل سند توسط یکی از مراکز درمانی خصوصی تبریز
بازگشت ۸۰ میلیارد ریال به بیت المال با پیگیری دادستانی آذربایجان‌شرقی/ جعل سند توسط یکی از مراکز درمانی خصوصی تبریز
دادستان مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال گزارش‌های ارائه شده و بررسی‌های لازم ۸۰ میلیارد ریال به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش شمس، بابک محبوب علیلو در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال گزارش اداره کل بازرسی استان مبنی بر موضوع جعل و استفاده از سند مجعول در رابطه با تفکیک عرصه یکی از مراکز درمانی خصوصی تبریز به دلیل جابجایی حدود تعیین شده و عدم کسر سهم شهرداری در مجموع به مساحت ۹۸۱.۲۷ متر مربع علیه افرد متخلف اعلام جرم شد.

وی افزود: بر اساس تحقیقات مقدماتی در رابطه با موضوع افراد و اشخاص دخیل در این مساله برای پاسخگویی به دستگاه قضایی احضار شدند.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی، اضافه کرد: بعد از بررسی های انجام شده و حسب اعلام شهرداری مرکز تبریز نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال مابه التفاوت سهم شهرداری به بیت المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: همه در برابر صیانت از حقوق عمومی و بیت‌المال مسئولیت داریم و اجازه نمی دهیم افرادی یا کسانی با سوءاستفاده از خلأهای قانونی و اجرایی نسبت به بیت المال دست اندازی کنند.

علیلو خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در نظارت بر اجرای این قانون جدی بوده و به موارد ترک فعل از سوی دستگاه‌های اجرایی ورود خواهد کرد.

پایان پیام/