بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی، شعار دولت سیزدهم است
بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی، شعار دولت سیزدهم است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی شعار دولت سیزدهم است، گفت: تلاش می‌کنیم در راستای آرمان‌های انقلاب چون آزادی، استقلال و عدالت گام برداریم.

به گزارش شمس، جهانبخش سلمانیان در مراسم افتتاح مدرسه شهیدان مهدی پور با تاکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید هر سال شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش بوده و نسبت به سال قبل گام‌های بزرگتر و مهم‌تری در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

وی ادامه داد: در شهر جدید سهند پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی با سرعت و جلوتر از برنامه زمان‌بندی تعیین شده در حال اجرا است و این امر موجب افزایش سرعت رشد این شهر نسبت به پیش‌بینی‌ها شده است.

سلمانیان گفت: با توجه به سرعت رشد جمعیتی این شهر باید ایجاد بسترها و زیرساخت‌های لازم در تمامی حوزه‌ها به خصوص در حوزه فرهنگی مورد توجه باشد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت افتتاح مدارس در شهرهای جدید افزود: توجه به مباحث سخت افزاری محیط های آموزشی مقدمه‌ای برای رشد و ارتقاء نرم افزاری نهاد آموزشی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب انتظار و نگاه خاصی نسبت به آموزش و پرورش دارند، گفت: پرورش دانش آموزان و دانشجویان جستجوگر، نیاز جامعه امروز است و معلمان و اساتید نقش بسزایی در این راستا ایفا می‌کنند.

گفتنی است؛ در دومین روز از دهه فجر، دو طرح عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه  مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها، مدرسه ۱۲ کلاسه شهیدان مهدی پور اسکو بود که این مدرسةه با مساحت دو هزار و ۷۷۲ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۷۲۴ متر مربع در سه طبقه و با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده است. مجتمع رفاهی بین‌راهی حیله‌ور کندوان نیز با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال و به مساحت شش هزار مترمربع احداث شده است نیز افتتاح شد.

انتهای پیام /