تردد خودروها در جاده‌های لغزنده آذربایجان شرقی/ ارتفاع برف در چاراویماق به ۱۰ سانتی‌متر رسید
تردد خودروها در جاده‌های لغزنده آذربایجان شرقی/ ارتفاع برف در چاراویماق به ۱۰ سانتی‌متر رسید
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در پی شروع بارش برف پاییزی از عصر روز گذشته تاکنون راه‌های ارتباطی استان لغزنده شده است.

به گزارش شمس، غلامرضا رسول زاده با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه های استان باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است، اظهار داشت: بارش برف پاییزی تا صبح امروز در تمامی راه‌های ارتباطی استان به ویژه شهرستان‌های چاراویماق، هشترود، میانه، مراغه، بستان آباد، سراب، اهر، ورزقان و آزادراه پیامبر اعظم ادامه داشته و تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در راه های ارتباطی استان باید احتیاط و سرعت مطمئن را رعایت کنند، عنوان کرد: هم اکنون ارتفاع برف در شهرستان چاراویماق به بیش از ۱۰ سانتی متر رسیده است.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: در زمان حاضر ۹۰ گروه از عوامل راهداری در جاده های استان مستقر بوده و با استفاده از ۶۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مشغول برف روبی و نمک پاشی راه‌ها هستند.

رسول زاده، با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری در طرح زمستانی امسال فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: در اجرای این طرح ۴۰ هزار تن نمک و ۴۰ هزار تن شن و ماسه در ۵۰ راهدارخانه استان برای یخ زدایی راه ها ذخیره شده است.

انتهای پیام/