باخت باورنکردنی پرشورها برابر تازه‌واردها/ تیره‌روزی‌های تراکتور ادامه دارد
باخت باورنکردنی پرشورها برابر تازه‌واردها/ تیره‌روزی‌های تراکتور ادامه دارد
در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تراکتور در زمین هوادار تهران زمین‌گیر شد و در عین ناباوری با یک گل نتیجه را به میزبانش واگذار کرد.

به گزارش شمس، تراکتور در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال و در روزی که نمایش بسیار ضعیفی مقابل میزبانش هوادار تهران داشت، با یک گل نتیجه را به حریف تازه‌وارد واگذار کرد تا تیره‌روزی‌هایش همچنان ادامه داشته باشد.

این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و تنها گل مسابقه در دقیقه ۵۸ توسط محمدجواد محمدی به ثمر رسید و این بازیکن از روی ارسال معین عباسیان موفق شد با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کند.

ضمن اینکه تراکتوری‌ها از دقیقه ۸۴ در پی اخراج هادی محمدی ۱۰ نفره شده و دقایق پایانی را با یک یار کمتر بازی کردند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با قبول این شکست خارج از خانه با ۱۱ امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد و هوادار ۱۲ امتیازی شده و با سبقت از حریف در مکان دهم قرار گرفت.

نکته: با این نتیجه طلسم تراکتور در دیدارهای خارج از خانه فصل جاری نیز دست نخورده باقی ماند. این تیم بیرون از تبریز ۶ بازی برگزار کرده که حاصل آن ۲ تساوی و ۴ باخت بوده است.

گروه داوری: سیدرضا مهدوی – کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی – داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

اخطار: سپهر روزی طلب(۳۷) و سید پیمان میری(۴۶) از هوادار و اکبر ایمانی (۶۷) و هادی محمدی(۷۴) و (۸۳) از تراکتور

اخراج: هادی محمدی(۸۳) از تراکتور

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، امیرحسین پورمحمد، سپهر روزی‌طلب (۲+۹۰- حسین صادقی)، پیمان میری (۶۴- امیرحسین خدامرادی)، مهدی عبدی، نیما انتظاری، سیدمحمد حسینی، محمد چهارمحالی، صائب محبی، معین عباسیان(۸۳- محمدچهارمحالی) و محمد جواد محمدی (۲+۹۰-محمد قاضی).
سرمربی: غلامرضا عنایتی

ترکیب تراکتور: مهدی حقیقت، هادی محمدی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری (۶۹- علی نجفی)، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی (۷۷- علی فتحی)، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی(۶۳-محمد قنبری)، پیمان بابایی(۶۳-محمد قادری) و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: زوانیمیر سولدو

انتهای پیام/