استانداردسازی ورزشگاه‌ها باید سال‌ها قبل صورت می‌گرفت
استانداردسازی ورزشگاه‌ها باید سال‌ها قبل صورت می‌گرفت
مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ای کاش سال‌ها قبل‌تر استانداردسازی ورزشگاه‌ها صورت می‌گرفت.

به گزارش شمس، ایوب بهتاج در این خصوص گفت: اینکه در راستای استانداردسازی استادیوم‌های ورزشی می‌خواهیم حرکت کنیم، کار بسیار مثبتی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است. این امر بحث کیفی فوتبال ما را بالا می برد.

وی ادامه داد: با استاندارد سازی و بهینه سازی ورزشگاه ها، هواداران تیم ها به راحتی می توانند به تماشای مسابقه بپردازند و ای کاش سالهای قبل این تفکر وجود داشت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی افزود: امسال این مسائل جدی گرفته شده و در استان ما دو تیم لیگ برتری وجود دارد که خوشبختانه اقدامات مثبتی در زمینه استاندارد سازی ورزشگاه هایشان رخ داده است. ورزشگاه یادگار امام اکثر موارد را داشته و تا چند روز آینده نیز نواقص کوچکی که هست را رفع می کنیم تا این ورزشگاه آماده شود.

وی در پایان گفت: باید همه استادیوم های کشور استاندارد بشوند و تا بتوانیم استفاده بهینه از این امر داشته باشیم. در کنار استاندارد سازی مواردی است که باید کنترل شود وهواداران توجیه شوند که این امر به موارد فرهنگی با باشگاهها ربط دارد و معتقدم استاندارد سازی درصدی از مشکلات و ناهنجاری های حاضر در ورزشگاه را رفع می کند.