ایفای نقش اولین قربانی پروژه جاسوسی گاندو برایم جذاب بود/ در صورت حمایت دولت این سریال تا ۳۶۰ قسمت می‌رود
ایفای نقش اولین قربانی پروژه جاسوسی گاندو برایم جذاب بود/ در صورت حمایت دولت این سریال تا ۳۶۰ قسمت می‌رود
ولیخانی گفت: در سریال گاندو نقش جوانی را برعهده داشتم که بر اثر غفلت خواه یا ناخواه طعمه جاسوسان شد و زمانی که با عیان حقیقت خواست واقعیات را افشا کند توسط هم سلولی‌اش به قتل رسید.

میثم ولیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شمس درخصوص نحوه انتخاب به‌عنوان بازیگر سریال “گاندو” اظهار داشت: پیش‌تر در سریال تلویزیونی آنام در نقش سهند با جواد افشار همکاری داشتم و همین سابقه‌ به جلب اعتماد کارگردان گاندو موجب شد تا در تجربه‌ای غرورانگیز در سریالی امنیتی ایفای نقش کنم.

وی ادامه داد: در سریال گاندو نقش سینا امینی را ایفا می‌کردم که به‌عنوان عکاس طعمه‌ی جاسوسان شده بود و هنگام اطلاع از پشت پرده ماجرا و قصدِ افشای آن برای دستگاه اطلاعاتی ایران، توسط هم‌سلولی خود بر اثر شدت ضرب و شتم جان باخت.

بازیگر تبریزی‌الاصلِ مجموعه تلویزیونی گاندو با تاکید بر اینکه این سریال بر اساس واقعیات ساخته شده و تنها اسامی شخصیت‌ها برای عدم ایجاد سوءتفاهم تغییر یافته است، توضیح داد: آن دسته از آثار هنری و سینمایی که با امنیت ملی سر و کار دارند بیشتر از بقیه آثار زیر ذره‌بین ملت و دولت قرار می‌گیرند و به همین جهت از تصویرسازی تخیلی در این مجموعه خودداری شد تا مردم از واقعیات آگاه شوند.

وی خاطرنشان ساخت: تعداد سکانس‌های حضورم در سریال گاندو در قیاس با آنام کم اما پررنگ بود و احساس می‌کنم با بازی در نقش عکاسی که ناخواسته دچار جاسوسی شده بود توانستم پیام سریال به جوانان را منتقل کنم چراکه سینا امینی هنرمندی بود که بر اثر غفلت اولین قربانی پروژه جاسوسی گاندو شد.

ولیخانی در پاسخ به سوال خبرنگار شمس مبنی بر اینکه در فصل‌های بعدی گاندو حضور خواهد داشت یا خیر، اذعان داشت: با وضعیت موجود شخصاً نمی‌دانم آینده گاندو به کجا می‌رسد و چنانچه دولت حمایت کند، ایده جواد افشار برای ساخت طولانی‌ترین سریال تاریخ تلویزیون ایران در ۳۶۰ قسمت تحقق می‌یابد.

وی در پاین صحبت‌های خود بازی دوباره در سریال گاندو را منوط به تصمیم جواد افشار گارگردان این مجموعه کرد و با ابراز خرسندی از ایفای نقش در گاندو، تصریح کرد: حضور در سریال پرمخاطب گاندو برایم تجربه‌ای شیرین خلق کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجید قنبرزاده