اگر سلیمانی‌ها نبودند، امروز ایران اسلامی وجود نداشت
اگر سلیمانی‌ها نبودند، امروز ایران اسلامی وجود نداشت
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه اگر سلیمانی‌ها نبودند، امروز ایران اسلامی وجود نداشت، گفت: شهید قاسم سلیمانی خصوصیات یک انسان کامل را در بر داشت.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر جدید سهند اظهار کرد: قران کریم در مقابل دشمنان سرسخت بودن و در برابر مومنین رئوف بودن را از خصوصیات انسان‌های کامل نام برده است که این دو خصوصیات در سردار سلیمانی نمود عینی داشت.

وی، دشمن شناسی را از دیگر خصوصیات بارز این شهید نام برد و ادامه داد: وقتی داعش با نام اسلام و شعار «الله اکبر» و با هدف نابودی این دین قد علم کرد رهبر معظم انقلاب این فتنه را فهمید و سردار سلیمانی نابودی دشمن را یک تکلیف دانست و به مقابله با داعش پرداخت.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گفتند سوریه به ما چه ربطی ندارد و یا مدافعین حرم برای حمایت از بشار اسد به سوریه رفتند، خاطرنشان کرد: داعش، نقشه‌ی نابودی اسلام را از هندوستان تا افریقا در سر می‌پروراند و با نام اسلام و به کام آمریکا قصد فتح عراق و سوریه و سپس ایران را داشت که اگر سلیمانی‌ها نبودند امروز ایران اسلامی وجود نداشت.

وی افزود: امروز دشمنان سردار سلیمانی نیز از وی با احترام یاد می‌کنند.

جواد رحمتی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: بعد از رحلت امام راحل(ره) تلخ‌ترین خبر، شهادت سردار سلیمانی بود.

وی بیان کرد: شهید سردار سلیمانی به کمال رشد رسیده بود و نمی‌توان جایگزینی برای وی پیدا کرد.

رحمتی افزود: سردار سلیمانی فردی استراتژیک و آشنا به تحولات منطقه بود.

وی در ادامه به شایعات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در شبکه های اجتماعی مسایل زیادی مطرح می شود که اساسا دروغ است و باید قدر یادگاران دفاع مقدس و شهدای حرم را بدانیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: نباید هر کوتاهی و قصور مسئولین را به مسائل دیگر ربط دهیم، به‌ویژه که در این مسایل منافع کشور مطرح باشد.

وی اظهار کرد: جوانان باید بحث‌های توسعه‌ای را سیاسی نکنند و وحدت و یکپارچگی را حفظ و از هرگونه تفرقه‌افکنی دوری کنند.

وی همچنین گفت: اگر به جوانان به اندازه توانایی، تجربه و تعهد کار بدهیم قطعا نظام با قدرت و قوت خود ادامه می‌یابد.

حسین فیروزی، فرماندار اسکو نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم شهر سهند در تمامی صحنه‌های انقلاب و فرهنگ حضور فعالی دارند.

انتهای پیام /