اگر ایران را دوست دارید در انتخابات شرکت کنید
اگر ایران را دوست دارید در انتخابات شرکت کنید
آل هاشم گفت: اگر ایران را دوست داریم باید هم در راهپیمایی و هم در انتخابات شرکت کنیم،

به گزارش خبرنگار شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا، تقوای انتخاباتی است، باید تقوا را در مورد نامزدهای انتخابات رعایت کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال از بعضی جهات منحصر به فرد و مخصوص است، عنوان کرد: اولین انتخابات پس از اولین چله انقلاب است؛ یکی از اهداف دشمنان در جنگ ترکیبی خود، فاصله مردم از انقلاب و نظام اسلامی است که نمود آن را می‌خواهند در انتخابات جلوه کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم، سنگ بنای مجالس آینده است، ادامه داد: همان میزان اعتبار رای بیشتر و ترکیب نمایندگان، میتواند حرکت نظام را سرعت بخشد و چیدمان مجلس یازدهم، تاثیر به سزایی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سفیر روباه پیر در ماه‌های قبل، جلسه‌ای برگزار کرده و آنجا‌ گفته است که نباید اجازه داد، انقلابی‌ها به مجلس راه یابند، ابراز داشت: باید به افرادی که واقعا انقلابی و پیرو اسلام است رای داد و این مجلس می‌تواند برای آینده متضمن دولت جوان و انقلابی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: حرکت شجاعانه نیروی هوایی ارتش در سال ۵۷ کمر رژیم طاغوت را شکست و این حرکت طوفانی، ۳ روز قبل از انقلاب موجب ناامیدی طاغوتیان شد.

وی با بیان اینکه اولین حمله به کشور عراق توسط نیروی هوایی کشور رخ داد، خاطرنشان کرد: عکس برداری هوایی از دشمن، انهدام بنادر و تاسیسات عراق، پشتیبانی هوایی از عملیات مروارید، بیت المقدس، قتح المبین و بسیاری از عملیات‌های دیگر از جمله خدمات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه امیدواریم در ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کنیم، توضیح داد: این روز، روز وحدت و همبستگی است و ملت ایران در چهل سال گذشته و با وجود سرما، یخ بندان و… حضور خود را به رخ جهانیان کشیده است.

وی اضافه کرد: همزمانی ۲۲ بهمن با چهلم شهادت سردار سلیمانی، انگیزه مضاعف برای مردم است؛ مشکلات زیادی در کشور داریم، گرانی و بیکاری است اما اگر ایران را دوست داریم باید هم در راهپیمایی و هم در انتخابات شرکت کنیم، امیدوارم راهپیمایی امسال نیز سرآمد همه راهپیمایی‌ها باشد.

انتهای پیام/