اولین رویداد استارتاپی ورزش و سلامت
اولین رویداد استارتاپی ورزش و سلامت
اولین رویداد استارتاپی ورزش و سلامت به همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز برگزار می شود که علاقمندان می توانند تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ ایده های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش شمس، مهتا اسکندرنژاد، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار ان از برگزاری اولین رویداد استارت آپی ورزش و سلامت خبر داد و اظهار کرد: این استارت آپ به همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز و همکاری پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این استارت آپ می‌توانند در ۱۱ خرداد ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند؛ داوری نتایج اولیه این رویداد در ۲۵ خرداد اعلام می‌شود و در ۶ تیر نیز رویداد با حضور شرکت‌کنندگان و علاقمندان برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند ایده و آثار خود را از طریق وبسایت SHSUP.ir به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در تشریح محورهای رویداد استارت آپی ورزش و سلامت گفت: محورهای این رویداد اعم از آموزش مجازی و خدمات ورزشی، حرکات اصلاحی و توانبخشی، باشگاه‌داری، محیط زیست، تناسب اندام و تغذیه، تجهیزات ورزشی، امور پژوهشی، ارگونومی سلامت نیروی کار، گردشگری ورزشی، مشاوره‌های ورزشی و تندرستی، رشد و یادگیری حرکتی، بهداشت و سلامت روان، طراحی، مد و لباس ورزشی اسلامی است.

انتهای پیام