اولین خروجی تراکتور مشخص شد/ فخرالدینی: از میهمان‌نوازی تبریز ممنونم
اولین خروجی تراکتور مشخص شد/ فخرالدینی: از میهمان‌نوازی تبریز ممنونم
اولین خروجی تیم فوتبال تراکتور در فصل نقل و انتقالات مشخص شد.

به گزارش شمس، میلاد فخرالدینی، مدافع تیم تراکتور با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود از جمع سرخ‌پوشان را اعلام کرد.

فخرالدینی درحالی اولین خروجی تراکتوری‌ها لقب گرفت که در بازگشت به این تیم درخشش خوبی داشت و در لیگ بیستم نیز از چهره‌های تاثیرگذار پرشورها بود.

این بازیکن در فصل گذشته جزو نفراتی بود که بیشترین حضور را در ترکیب تراکتور داشت و ۲ گل نیز برای این تیم در دیدار با تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا به ثمر رساند.

فخرالدینی درحالی از تراکتور جدا شد که پرافتخارترین بازیکن این تیم بوده و تنها بازیکنی است که هر دو کاپ قهرمانی پرشورها در جام حذفی را لمس کرده است.

در پیام خداحافظی این بازیکن آمده است: “با سلام خدمت هواداران تراکتور آذربایجان، باعث افتخارم بود که ٢ قهرمانى با تراکتور بزرگ کسب کردم و دل مردم خوب آذربایجان رو شاد کردیم و تونستیم تو اسیا پرچم تیممونو بالا نگه داریم. جا داره یه تشکر خیلى خیلى ویژه از مردم تبریز داشته باشم که همیشه و همه جا به من لطف داشتن و من رو شرمنده میکردن از مهمان نوازیشون، باعث افتخارم بود حضور در کنار شماها، به امید دیدار، یاشاسین تراکتور، یاشاسین آذربایجان”

انتهای پیام/