اولویت شهرداری، ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است
اولویت شهرداری، ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است
شهردار تبریز گفت: اولویت شهرداری ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است چون اعضای شورای شهر نیز بر توزیع عادلانه خدمات و منابع تاکید دارند.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: جا دارد از اعضای محترم شورای شهر تشکر کنم که در سه ماه گذشته همراه مجموعه شهرداری بودند تا اقدامات و برنامه‌های شهرداری انجام شود. پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری، یک کار جمعی است و شورای اسلامی شهر و شهرداری در آن سهیم هستند.

وی ادامه داد: به صورت رسمی گزارش عملکرد منابع و مصارف را به شورای شهر تقدیم کردیم و در وب‌سایت اطلاع‌رسانی نیز بارگذاری شده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: شورای شهر افزایش ۵۷ درصدی حقوق را در نظر نگرفته بود و مضاف بر آن، تبدیل وضعیت‌ها نیز هزینه‌های جاری را افزایش داده است که بدین منظور ۱۱ محور را برای کاهش هزینه‌های جاری در دست اقدام داریم.

وی افزود: اولویت ما ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است چون اعضای شورای شهر نیز بر توزیع عادلانه خدمات و منابع تاکید دارند.

هوشیار گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت وصول شده که ۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتوبوسرانی اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان وام بازآفرینی شهری به شهرداری تبریز اختصاص یافته که در تغییر چهره بافت مرکزی شهر موثر خواهد شد.

انتهای پیام /