اورژانس بیمارستان کودکان ششگلان تبریز تعطیل شد
اورژانس بیمارستان کودکان ششگلان تبریز تعطیل شد
دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد اورژانس بیمارستان کودکان قدیمی واقع در خیابان ششگلان تبریز از روز دوشنبه این هفته تعطیل می‌شود.

به گزارش شمس، در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آمده است: با توجه به کاهش مراجعات بیماران نیازمند به خدمات اورژانسی در بیمارستان کودکان قدیمی، تصمیم بر تعطیلی اورژانس این مرکز گرفته شده است، اما در عین حال درمانگاه کودکان این مرکز طبق روال سابق در نوبت های صبح و عصر در خدمت رسانی به بیماران فعال خواهد بود.

بر همین اساس ارایه خدمات اورژانس کودکان در بیمارستان جدید زهرا مردانی آذر واقع در شهرک خاوران تبریز به صورت شبانه روزی دایر است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر به عنوان بزرگ ترین مرکز درمانی تخصصی کودکان منطقه شمال غرب کشور در زمینی به وسعت ۹ هکتار از حدود سه ماه قبل فعالیت رسمی خود را شروع کرده است که به دلیل واقع شدن در جاده تبریز- باسمنج مشکلاتی را برای مراجعان، به ویژه از لحاظ دشواری رفت و آمد به دلیل فاصله ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر، به وجود آورده است.

تمامی هزینه های ساخت و تجهیز این بیمارستان با زیربنای ۵۵ هزار مترمربع توسط خانواده مردانی آذر، خیر تبریزی تقبل شده است.

این مرکز درمانی ۵۴۰ تختخوابی که قابل افزایش به ۶۴۰ تخت می باشد، در حال حاضر با ۲۷۰ تخت اشغال شده به بیماران ارایه خدمت می کند که ۵۰ درصد مراجعان از استان های همجوار می باشد.

بر اساس اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری تبریز، مشکلات مربوط به بیمارستان مردانی آذر در حال کاهش است.

انتهای پیام /