اهتمام جدی برای رفع معضل سد معبر
اهتمام جدی برای رفع معضل سد معبر
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر اهتمام جدی دستگاه‌ها برای رفع معضل سد معبر تاکید کرد.

به گزارش شمس، در راستای افزایش هماهنگی برای ساماندهی دستفروشان وسایط نقلیه‌ای و رفع سد معابر عمومی در سطح منطقه ۱۰، جلسه ای با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار، فرماندهان نیروی انتظامی، شهردار منطقه ۱۰ و معاون خدمات شهری این منطقه تشکیل شد.

جواد صدیقی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در این جلسه، ضمن ارائه توضیحات کاملی از مشکلات و معضلات سد معبر دستفروشان و وانت بارها که باعث اعتراض شهروندان، بی‌نظمی و ترافیک در سطح منطقه ۱۰ می‌شود، برای رفع معضل سد معبر تاکید کرد.

وی سد معبر را تضییع حقوق شهروندان و ایجاد چهره نامناسب در شهر دانست و گفت: پیاده روهای سطح شهر محل عبور عابران است اما عمدتا شاهد پهن شدن بساط دست فروش ها و نیز وسایل کسبه خارج از محل کسبشان هستیم و همین امر رفت و آمد شهروندان را مختل می کند که باید با اخطار کتبی به آنان، نسبت به رفع سد معبر اقدام کرد.

موسی زارعی، شهردار منطقه ۱۰ نیز رفع موانع سد معبر را یکی از مهمترین خدمات اجتماعی به شهروندان عنوان کرد و گفت: موضوع سد معبر، اولویت اساسی و مهم شهرداری منطقه ۱۰ تبریز است.

در این نشست ضمن طرح موضوعات، مسائل و مشکلات سدمعبر خصوصا در معابر عمومی و مزاحمت‌های ناشی از آن برای شهروندان، شناسایی عوامل سد معبر و جمع آوری قاطع و رفع سد معبر، اعمال قانون و برخورد قاطع و محترمانه با مسدودکنندگان معابر، صدور اخطار و برخورد قاطعانه قانونی با معضل سدمعبر وانتی ها و دستفروشان مورد بحث و تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/