انقلاب اسلامی جغرافیای جدیدی پیدا می‌کند/ جوانان باید پرشور باشند
انقلاب اسلامی جغرافیای جدیدی پیدا می‌کند/ جوانان باید پرشور باشند
سردار فدوی گفت: در سایه مجاهدت جوانان و پاسداران جان بر کف، دشمنان به افزایش جغفرافیای انقلاب اسلامی ایران اذعان دارند.

به گزارش خبرنگار شمس، سردار «علی فدوی» ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی فرزندان پاسدار سپاه در دانشگاه تبریز، ابراز داشت: شادترین لحظات عالم در دوران ۸ سال دفاع مقدس رقم خورد و تحرک بی‌نظیر رزمندگان در عملیات‌ها، موجب رشد و تعالی ایران اسلامی می‌شد.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی پرافتخارترین انسان‌ها هستند، تصریح کرد: جوانان باید از شور و نشاط برخوردار باشند و با حضور در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی قوت و توان خود را جهت سرکوب دشمنان به حداکثر برسانند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور در المپیادهای ورزشی را مقدمه‌ای برای شرکت در عرصه‌های بالاتر و برداشتن گام‌های بلند دانست و تاکید داشت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند ابعاد انقلاب اسلامی با مرور زمان گسترده‌تر می‌شود و جغرافیای جدیدی پیدا می‌کند.

وی خواستار حفظ شور و نشاط جوانان شد و عنوان کرد: در عرصه‌های مختلف جوانان به کمک انقلاب اسلامی آمده‌اند و اکنون نیز از آنان انتظار می‌رود انرژی جوانی‌شان را صرفِ مسایلی کنند که ماندنی است و آیندگان از آن به‌عنوان افتخار یاد خواهند کرد.

انتهای پیام/