انصراف پدرخوانده اصلاح‌طلبان شورا از کاندیداتوری/ عدم تمایل لیست امیدی‌ها به حضور در انتخابات ۱۴۰۰
انصراف پدرخوانده اصلاح‌طلبان شورا از کاندیداتوری/ عدم تمایل لیست امیدی‌ها به حضور در انتخابات ۱۴۰۰
شکور اکبرنژاد که به‌عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان شورای شهر تبریز نتوانست شعارهای لیست امید را محقق و اتحاد مابین اعضاء را حفظ کند قصد شرکت در انتخابات پیش‌رو را ندارد.

سیاسی شمس: انتخابات شورای ششم تبریز کاندیدا زیاد دارد و تحرکات چهره‌های شاخص در آستانه‌ی ۱۴۰۰ گویای شکل‌گیری رقابتی نزدیک میان نامزدهای نامدار و ارائه‌ی لیست‌های انتخاباتی متعدد است.

در کنار کاندیداتوری تعدادی از اعضاء سابق شورای شهر تبریز، گروهی دیگر از سیاسیون و چهره‌های جوان قصد حضور در این ماراتن را کرده‌اند و همین کار را برای اعضاء فعلی شورای شهر تبریز سخت کرده است.

اخبار واصله به تحریریه‌ی شمس نشان می‌دهد تعدادی از اصلاح‌طلبان شورای پنجم تبریز به دلیل شکست برنامه‌های لیست امید و عدم تحقق شعارهای انتخاباتی‌شان در طول ۴ سال گذشته با علم به عدم رأی‌آوری قصد شرکت در انتخابات آتی را ندارند.

محمدباقر بهشتی، شکور اکبرنژاد و عبدالله تقی‌پور سه عضوی‌اند که عدم کاندیداتوری‌شان در شورای ششم تبریز قطعی است و دو عضو دیگر لیست امید، نیکوخصلت و فرج محمدقلیزاده برای کاندیداتوری مردد هستند.

علی آجودان‌زاده، شهرام دبیری، محرم محمدزاده، فریدون بابایی‌اقدم، کریم صادق‌زاده، سونیا اندیش، محمدحسن اسوتچی و غلامحسین مسعودی ریحان از اعضاء شورای فعلی‌اند که برای تمدید وکالت‌شان در انتخابات پیش‌رو نیز کاندیدا خواهند شد.

انتهای پیام/