انشعاب برق ۸ اداره پرمصرف تبریز قطع شد
انشعاب برق ۸ اداره پرمصرف تبریز قطع شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از قطع برق تعداد ۸ واحد اداری مستقر در این کلانشهر طی روز گذشته به دلیل عدم رعایت مصرف مجاز در ایام اوج خبر داد.

به گزارش شمس، عباس حسامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابلاغ تصویب‌ نامه هیات وزیران به سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری استان ها، افزود: بر این اساس کلیه‌ دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک ها و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند مصرف برق خود را در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد مصرف سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰درصد مصرف جاری، با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله به کارگیری مولدهای اضطراری کاهش دهند.

وی ادامه داد: مطابق گزارش مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق تبریز، طی روز گذشته تعداد ۸ واحد اداری و اجرایی شهرستان تبریز از حد مجاز مصرف انرژی اعلامی فراتر رفتند که با توجه به اخطار قبلی، برق این واحدها قطع شد.

حسامی اظهار داشت: مطابق ابلاغیه هیات وزیران، برق واحدهای فوق از ساعت ۱۰ صبح قطع و پس از ساعت ۱۵ همان روز وصل شد.

وی اضافه کرد: در صورت عدم رعایت و قطع برق، نام سازمان‌هایی که مصرف برق را رعایت نکرده‌اند، در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه گزارش اقدامات انجام شده مرکز پایش شرکت به صورت روزانه به دفتر مدیریت مصرف ارسال می‌شود، گفت: در صورت تکرار عدم رعایت مصوبه فوق، وصل برق ادارات متخلف با اخذ تعهد از بالاترین مرجع آن اداره امکان‌ پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/