انتشار ۱۱۳ مورد نیاز پژوهشی و مطالعاتی
انتشار ۱۱۳ مورد نیاز پژوهشی و مطالعاتی
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز از احصا و انتشار نیازهای پژوهشی شهر از طریق کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، روح‌الله رشیدی پیش از ظهر امروز در نشست رسانه‌ای عملکرد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین رونمایی از پوستر فراخوان پیشنهاد و ایده پژوهشی ویژه اهالی رسانه اظهار کرد: توسعه یا اصلاح سامانه‌های جامع مدیریت، اطلاعات مربوط به وضع موجود، ارزیابی وضعیت خدمات، معیارهای شهر اسلامی و شاخص های جهانی، تجربیات و سیاست‌های شهری، تاریخ شفاهی تبریز، بازنگری ضوابط معیارها و اسناد، اثرسنجی اقدامات، الگوی افکارسنجی، برنامه و بودجه سالانه و پروژه ویژه تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات تبریز محورهای پژوهشی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز است.

وی افزود: در پی انتشار ۱۱۳ مورد نیاز پژوهشی، ۶۰ پیشنهاد پژوهشی به مرکز رسیده است.

رشیدی با اشاره به قراردادهای پژوهشی منعقد شده خاطرنشان کرد: در سال اخیر ۱۶ قرارداد مطالعاتی در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز منعقد شده که چهار مورد اجرا و تمام شده و  پنج مورد در مرحله داوری است.

وی اضافه کرد: ۴۹ نشست تخصصی با ۵۷۱ نفر ساعت در سال جاری برگزار شده و ۳۲ عنوان گزارش کارشناسی به شورای اسلامی شهر تبریز ارسال شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: جامعه‌ شناسی، مردم شناسی، برنامه ریزی و طراحی شهری موضوعات مورد نیاز برای مطالعه هستند که پژوهش‌های آنها تمام شده است و ماکت این طرح ها امروز رونمایی می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش کردیم مرجعیت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز را احیا کرده و این مرجعیت را برای مدیریت شهری و دیگر مجموعه ها که در اداره شهر نقش دارند، تعمیم دهیم.

در پایان این نشست رسانه‌ای از پوستر فراخوان پیشنهاد و ایده پژوهشی ویژه اهالی رسانه و همچنین پوسترهای پژوهش‌های منتشر شده رونمایی شد.

انتهای پیام /