امیدوارم رای کمیته انضباطی عادلانه باشد/ حق اعتراض برای تراکتور محفوظ است
امیدوارم رای کمیته انضباطی عادلانه باشد/ حق اعتراض برای تراکتور محفوظ است
سرپرست تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد رای بازی نیمه تمام این تیم مقابل پرسپولیس به صورت عادلانه صادر شود.

به گزارش شمس، کاظم محمودی، مدیر تیم فوتبال تراکتور پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی که ظهر امروز درباره پرونده بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس تشکیل شد، اظهار داشت: ما به عنوان نماینده باشگاه تراکتور تمامی مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و قرار شد تا رای بازی در اسرع وقت صادر شود. اگر مشکل خاصی پیش نیاید فکر می‌کنم رای این دیدار تا آخر هفته به اطلاع هر دو باشگاه خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوالی در مورد جزئیات این جلسه گفت: ما راجع به مسائل مطرح شده صحبت نمی‌کنیم چراکه محرمانه بود. ما تمامی مستندات را ارائه کردیم و ان‌شاءالله که کمیته انضباطی عادلانه برخورد کرده و بهترین رای را بدهد.

محمدپور، وکیل باشگاه تراکتور نیز که در این جلسه به همراه مدیر این تیم شرکت کرده بود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه محرومیت هواداران در رای بازی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: هنوز نتیجه مشخص نیست. محرومیت هواداران به صورت دستور موقت صادر شده که باشگاه به آن اعتراض کرده است و رسیدگی خواهد شد.

وی توضیح داد: در این جلسه دفاعیات طرفین انجام شد و امیدوارم تمامی ارکان رسیدگی عادلانه به پرونده نظیر انطباق موضوع با قوانین و مقررات انضباطی به درستی انجام پذیرفته و رای با رعایت عدالت صادر شود.

وکیل باشگاه تراکتور در پاسخ به سوال دیگری با این مضمون که «چرا جلسه طول کشید و چقدر امیدوار هستید بحثی ‌که در مورد سه بر صفر شدن بازی وجود دارد، اتفاق نیافتد؟» گفت: تشخیص این موضوع با کمیته انضباطی است و من ورود نمی‌کنم اما در مورد علت طولانی شدن جلسه باید بگویم که مسائل و ابعاد مختلفی در این پرونده وجود داشت که نیاز بود تا شفاف‌سازی شود.

محمدپور اعلام کرد: مستنداتی در اختیار ما قرار داشت که در گزارش داوری به دقت مورد اشاره قرار نگرفته بود، لذا اقتضای رسیدگی به دلایل طرفین با توجه به ابعاد مهمی که در این پرونده داشت، فکر می‌کنم زمانی که اختصاص داده شد مناسب بود.

در ادامه خبرنگاری پرسید که اگر رای بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود آیا تراکتور به کمیته استیناف اعتراض خواهد کرد یا خیر که محمودی در واکنش بیان داشت: چون رای صادر نشده است ما نمی‌توانیم از الان راجع به آن قضاوت کنیم اما اگر به ضرر باشگاه تراکتور باشد، حق اعتراض برای ما محفوظ است.

وی افزود: در این جلسه پیرامون همه مسائل صحبت کردیم اما چون ابعاد قضیه پیچیده بود و مسائل نفهته زیادی وجود داشت، حدود ۳، ۴ ساعت به طول انجامید. تمامی قضایا از جهات مختلف بررسی شد و مطمئنا در آینده نزدیک کمیته انضباطی رای خود را صادر خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خاتمه تأکید کرد: در مورد زمان اعلام رای چیزی اعلام نشده اما در اسرع وقت صادر خواهد شد. اگر ضرری متوجه باشگاه تراکتور باشد حتما از طریق کمیته استیناف پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/