امکان انتقاد مانع بهانه‌جوئی کشورهای مغرض می‌شود
امکان انتقاد مانع بهانه‌جوئی کشورهای مغرض می‌شود
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فراهم سازی امکان انتقاد مانع از هر گونه بهانه جوئی‌های کشورهای مغرض می‌شود.

به گزارش شمس، احمد علیرضابیگی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، انتقاد از مجموعه های مختلف کشور از سوی مردم و نهادهای سیاسی و اجتماعی را لازمه پیشرفت دانست و افزود: مردم و نظام جمهوری اسلامی باید به دلیل برگزاری انتخابات مختلف و پرشور طی ۴۳ سال اخیر با حضور توده های مردمی که پشتوانه اصلی نظام هستند، به خود ببالند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس با قرار دادن امکان انتقاد و نمایش مصادیق آن زمینه های بهانه جویی را از برخی کشورهای مغرض می گیریم.

علیرضابیگی با تاکید بر اینکه شرایط کشور را باید به سمت برطرف شدن نارضایتی ها سوق داد، یادآور شد: باید توجه داشت که حرکت در مسیر حل نشدن مشکلات مردم به خصوص در حوزه های اقتصادی و معیشتی گام برداشتن در خط دشمنان است.

وی به تلاش های برخی کشورهای اروپایی برای ناامن جلوه دادن فضای عمومی ایران با انواع فراخوان های اتباع ایرانی و اعلام وضعیت قرمز اشاره کرد و ادامه داد: این اتفاق در برهه های مختلف حیات جمهوری اسلامی بعد از انقلاب بارها به عنوان حربه ای از سوی کشورهای اروپایی رخ داده است.

علیرضابیگی اضافه کرد: ما باید شرایط کشور را به گونه ای رقم بزنیم که بهانه دست آنها ندهیم و با مدیریت کردن وضعیت موجود شرایط را به سمت برطرف شدن نارضایتی ها تغییر دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با نظام سلطه سر سازش داشته باشد، گفت: بزرگی و شوکت نظام ما به پشتوانه قوی مردمی است.

انتهای پیام /