امنیت کاملی در مرزهای کشورمان حاکم است
امنیت کاملی در مرزهای کشورمان حاکم است
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه امنیت کاملی در مرزهای کشورمان حاکم است، گفت: از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری می کنیم.

به گزارش شمس، سردار قاسم رضایی صبح امروز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مرزبانان برای حفظ امنیت در مرزهای کشورمان شبانه روزی در تلاش هستند، گفت: شرایط خدمت در مرز سخت بوده ولی با وجود تمام سختی‌ها مرزبانان با روحیه دفاع مقدسی از مرزهای کشور پاسداری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظم و امنیت در کشورمان و در مرزها مهم است، ادامه داد: مرزهای ایران به دلیل حضور فعال و قدرتمند مرزبانان و مرزنشینان در سراسر کشور از امنیت خوبی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی کشور به وضعیت مرزهای شرقی کشور نیز اشاره داشت و گفت: در مرزهای کشورمان با پاکستان و افغانستان کارهای بسیار خوبی انجام شده و این تلاش ها ادامه دارد.

وی روابط ایران با کشورهای عراق، ارمنستان، آذربایجان و ترکیه را خوب بیان کرد و افزود: برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

رضایی ادامه داد: با همتایان خود در کشورهای همسایه همکاری ‌های خوبی داریم تا امنیت در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی برقرار شود و در این خصوص روابط دیپلماتیک نقش مهمی دارد.